Τη συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με το Monocle παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, τονίζοντας ότι με αυτόν τον τρόπο έρχονται στο προσκήνιο «οι σύγχρονες, ζωντανές και συχνά ανεξερεύνητες πτυχές της Ελλάδας, προσφέροντας μια νέα προοπτική στη μοναδική γοητεία της χώρας».
Το Monocle είναι ένα διεθνές περιοδικό που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2007 και έκτοτε έχει καθιερωθεί ως μια σημαντική πηγή ενημέρωσης για θέματα όπως η διεθνής πολιτική, ο πολιτισμός, οι τέχνες, η αρχιτεκτονική, το design, η μόδα, οι επιχειρήσεις και η οικονομία, τα ταξίδια, η γαστρονομία και το σύγχρονο lifestyle. Ξεχωρίζει δε για την υψηλή ποιότητα των άρθρων του και τη λεπτομερή προσέγγιση στα θέματα που καλύπτει. Είναι γνωστό για το εκλεπτυσμένο και κομψό του design καθώς και για την εκτεταμένη χρήση φωτογραφιών και γραφικών που συμπληρώνουν τα κείμενά του.
Το Monocle εκτός από την τακτική του μηνιαία έκδοση, κυκλοφορεί και αρκετές ειδικές εκδόσεις καθώς και εποχικές και θεματικές εφημερίδες που καλύπτουν διάφορα θέματα και ενδιαφέροντα. Η κυκλοφορία του Monocle αγγίζει τα 80.000+ αντίτυπα ανά τεύχος με 168.000 αναγνώστες μηνιαίως. Το αναγνωστικό κοινό του Monocle έχει μέσο όρο ηλικίας 46 ετών, με αυξανόμενο αριθμό νέων και γυναικών αναγνωστών και είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου με το 73% των αναγνωστών να διαθέτει μεταπτυχιακό ή MBA. Κατά μέσο όρο, δύο άτομα διαβάζουν κάθε τεύχος για περίπου τρεισήμισι ώρες.
Οι αναγνώστες του Monocle εργάζονται στους τομείς των οικονομικών, της κυβέρνησης, των επαγγελματικών υπηρεσιών, των μέσων ενημέρωσης, της αρχιτεκτονικής, του σχεδιασμού, του λιανεμπορίου και της φιλοξενίας. Πάνω από το ήμισυ των αναγνωστών είναι ανώτερα στελέχη ή διευθυντές και έχουν μέσο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα 400.000 ευρώ, το οποίο αυξάνεται σε 480.000 ευρώ στη Βόρεια Αμερική και 485.000 ευρώ στην Ασία. Το αναγνωστικό κοινό του περιοδικού πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 10 επαγγελματικά ταξίδια ετησίως.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η κ. Κεφαλογιάννη επεσήμανε ότι η ικανότητα του Monocle να υπερβαίνει τις συμβατικές αφηγήσεις, σε συνδυασμό με την εστίασή του σε ταξίδια, πολιτισμό και σχεδιασμό, «ευθυγραμμίζεται τέλεια με το όραμά μας και υποστηρίζει τον στόχο μας να αναδείξουμε την φωτεινή και δημιουργική Ελλάδα με έναν νέο και δυναμικό τρόπο».
Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες, τόνισε η Υπουργός Τουρισμού, έλκονται όλο και περισσότερο από καθηλωτικές πολιτιστικές εμπειρίες και προορισμούς που δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα. «Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να εκπληρώσει αυτές τις απαιτήσεις, προσφέροντας έναν τέλειο συνδυασμό παράδοσης, φυσικής ομορφιάς και βιώσιμων τουριστικών πρακτικών», υπογράμμισε η κ. Κεφαλογιάννη.
Αναφερόμενη στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι, με όχημα τις έντυπες εκδόσεις, τα ψηφιακά ενημερωτικά δελτία και τις εκδηλώσεις του Monocle, θα αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε ένα απαιτητικό, παγκόσμιο κοινό, όχι μόνο στις βασικές αλλά και στις αναδυόμενες αγορές. Η Υπουργός Τουρισμού παρουσίασε μια ειδική έκδοση 250 σελίδων, το «The Monocle Handbook: Greece», που αναδεικνύει μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα μέρη της Ελλάδας, από καινοτόμους εμπόρους μέχρι κομψά ξενοδοχεία, κορυφαία μουσεία και γκαλερί.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η συνεργασία με το Monocle ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την Ελλάδα, η οποία, εκτός από τουριστικός προορισμός, εξελίσσεται σε έναν καθοριστικό και αποφασιστικό παράγοντα σε μια παγκόσμια συζήτηση για τα ταξίδια, τον πολιτισμό, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα ζωής. Και κατέληξε: «Μέσα από τον φακό του Monocle, θα αναδείξουμε την Ελλάδα ως διαχρονική και σύγχρονη. Μια χώρα που τιμά το πλούσιο παρελθόν της ενώ αγκαλιάζει την καινοτομία. Που δεν είναι απλώς ένας προορισμός διακοπών, αλλά μια πολύπλευρη εμπειρία που συμβαδίζει με τις αξίες και τις φιλοδοξίες των σημερινών παγκόσμιων ταξιδιωτών».
Διαβάστε ακόμα:
Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2025
Αυτές θα είναι οι προδιαγραφές ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης
Tα ρεκόρ Ελλάδας, Ισπανίας και Τουρκίας στον τουρισμό