Η ενσωμάτωση έξυπνων, εξελιγμένων παροχών στα ξενοδοχεία, είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσει η επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ποιες όμως ανέσεις και υπηρεσίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών;
Υπάρχουν παροχές που είναι πάγια αποτελεσματικές και δημοφιλείς. Σύμφωνα με το AxisRooms Editorial Desk, εκτός από τα βασικά στοιχεία του δωματίου, του μπάνιου και ενός τακτοποιημένου, ασφαλούς περιβάλλοντος, οτιδήποτε επιπλέον, μπορεί να θεωρηθεί ως άνεση. Για παράδειγμα, σε ένα τυπικό δωμάτιο ξενοδοχείου υπάρχουν τα εξής: έξυπνη τηλεόραση, μίνι μπαρ, ντουλάπα με κρεμάστρες, χρηματοκιβώτιο, γραφείο, βραστήρας/μηχανή καφέ, πετσέτες, χαρτικά, και είδη περιποίησης. Τα προϊόντα περιποίησης, το μίνι μπαρ και τα είδη γραφικής ύλης, είναι κάποιες από τις ανέσεις δωματίου του ξενοδοχείου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ή να καταναλώσουν οι επισκέπτες. Τα υπόλοιπα, ωστόσο, είναι μόνο για χρήση κατά τη διαμονή και δεν μπορούν να τα πάρουν μαζί τους.
Πρόκειται ουσιαστικά για δύο διαφορετικούς τύπους ξενοδοχειακών ανέσεων, οι οποίες μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως συμπληρωματικές και επί πληρωμή υπηρεσίες. Φυσικά, υπάρχουν πολλές άλλες κατηγορίες για παράδειγμα, πολυτελείς ανέσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν σπα, γήπεδα γκολφ, αίθουσες θεάτρου ή ιδιωτικές πισίνες σε σουίτες. Εκτός αυτών, το ξενοδοχείο μπορεί να συμπεριλάβει ιδιαίτερες ανέσεις, όπως αναμνηστικά καλωσορίσματος και αναχώρησης, καλάθια με φρούτα στα δωμάτια, μπισκότα ή σοκολάτες στα μαξιλάρια, βιβλία για ανάγνωση στα δωμάτια κ.λπ.
Η σημασία των ανέσεων του ξενοδοχείου
Η εμπειρία ενός επισκέπτη μπορεί να βελτιωθεί ως αποτέλεσμα των ξενοδοχειακών ανέσεων ή να «καταστραφεί» αν δεν έχει γίνει η σχετική πρόβλεψη. Μπορεί επίσης να επηρεάσει την απόφαση για το εάν τελικά θα κάνει κράτηση στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή το εάν θα γράψει θετική κριτική μετά τη διαμονή του.
Το δωρεάν Wi-Fi ή ένα συμπληρωματικό πρωινό μπορεί να είναι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου. Ωστόσο, συγκεκριμένες ξενοδοχειακές ανέσεις είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες που δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες γνωρίζουν ότι υπάρχουν χιλιάδες ξενοδοχεία στη διάθεσή τους, με σύγχρονες και πολυτελείς ανέσεις και ότι αν δεν τους αρέσει κάποιο ξενοδοχείο, μπορούν απλώς να επιλέξουν ένα άλλο. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό για τον ξενοδόχο να επιλέξει με σύνεση τις παροχές στα δωμάτια ή σε άλλους χώρους του ξενοδοχείου, καθορίζοντας παράλληλα ποιες ανέσεις είναι με χρέωση και ποιες είναι δωρεάν ή πρόσθετες.
Ποιες ανέσεις πρέπει να συμπεριληφθούν για να βελτιωθεί η εμπειρία των επισκεπτών;
Η προσφορά ειδικών, βασικών και πολυτελών ανέσεων ξενοδοχείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διασφαλίσει ο ιδιοκτήτης ότι οι επισκέπτες είναι χαλαροί και φροντισμένοι κατά τη διαμονή τους στη μονάδα. Ωστόσο, η προσεκτική επιλογή των ανέσεων είναι ζωτικής σημασίας, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάσταση και την ικανότητα της επιχείρησής σας να λειτουργεί κερδοφόρα. Ο ξενοδόχος μπορεί επίσης να διασφαλίσει τις πιθανότητες να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης ή σε ιστοτόπους κρατήσεων, προσφέροντας ακριβές και ελκυστικό περιεχόμενο σχετικά με τις ανέσεις του ξενοδοχείου στις καταχωρίσεις.
Οι παροχές που ακολουθούν, ήταν κάποτε «όπλο» για τα ξενοδοχεία, όμως σήμερα είναι στάνταρ. Με απλά λόγια, όταν οι πελάτες μένουν σε ένα ξενοδοχείο, αναμένουν ότι οι ακόλουθες ανέσεις θα είναι εύκολα προσβάσιμες και δωρεάν:
-Είδη προσωπικής φροντίδας όπως βούρτσα μαλλιών, λοσιόν σώματος, κρέμα ξυρίσματος, ξυραφάκι, σκουφάκι μπάνιου, πιστολάκι μαλλιών κ.λπ.
-Είδη υγιεινής όπως σαπούνια, σαμπουάν, είδη περιποίησης προσώπου κ.λπ.
-Κιτ καφέ που περιλαμβάνει καφετιέρα, καφέ, ζάχαρη και γάλα/κρέμα
-Μπουρνουζι και παντόφλες
-Κουτί με χαρτομάντιλα
Ωστόσο, για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ένα ξενοδοχείο πρέπει να εξετάσει να συμπεριλάβει αν δεν το έχει κάνει ήδη και τις ακόλουθες υπηρεσίες:
Δωρεάν πρόσβαση Wi-Fi
Το δωρεάν WiFi έγινε γρήγορα μια βασική άνεση, παρόμοια με τα είδη υγιεινής ή τα χαρτικά. Οι επισκέπτες το περιμένουν, αλλά δεν θέλουν να το πληρώσουν. Η έλλειψη δωρεάν WiFi θα μπορούσε να αποτρέψει ορισμένους επισκέπτες να κάνουν κράτηση. Επίσης, θετικά θα λειτουργήσει για τα ξενοδοχεία αν επιτρέψει στους επισκέπτες να παρακολουθούν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές εκπομπές στις τηλεοράσεις του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας υπηρεσίες διαδικτυακής ροής όπως το Netflix.
Δωρεάν πρωινό
Οι επισκέπτες θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα, ενώ εξακολουθούν να έχουν την άνεσή τους, είτε ετοιμάζουν μόνοι τους το πρωινό τους στο δωμάτιο, είτε το απολαμβάνουν στο εστιατόριο του ξενοδοχείου. Η προσφορά δωρεάν πρωινού είναι μία από τις καλύτερες παροχές του ξενοδοχείου και ένας πολύ καλός τρόπος για την προσέλκυση πιθανών επισκεπτών.
Πολλαπλές επιλογές μαξιλαριού
Η διάθεση μαξιλαριών με φτερά, αφρό και υποαλλεργικά υλικά, μπορεί να κάνει το ξενοδοχεία να μοιάζει περισσότερο σαν σπίτι, επειδή πολλοί επισκέπτες έχουν ευαισθησίες ή συγκεκριμένες προτιμήσεις για συγκεκριμένους τύπους μαξιλαριών.
Premium Καφές
Η αντικατάσταση των φθηνών μη επώνυμων καφέ σε φακελάκια με φρεσκοαλεσμένους κόκκους από ένα τοπικό καφεκοπτείο ή η παροχή μιας φανταχτερή μηχανής εσπρέσο, θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του δωματίου. Εάν η αναβάθμιση των υπηρεσιών καφέ στο δωμάτιο δεν είναι βιώσιμη για την επιχείρησή, μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο εγκατάστασης μια μηχανής καπουτσίνο και λάτε στο λόμπι. Ένας προσαρμοσμένος σταθμός κοκτέιλ είναι ένας άλλος τρόπος για να βελτιωθεί η υπηρεσία ροφημάτων στο δωμάτιο.
Γυμναστήριο
Πλέον, οι επισκέπτες δεν θέλουν να θυσιάσουν τη γυμναστική τους, ακόμα και όταν ταξιδεύουν. Οι πελάτες θα εκτιμήσουν τις μειωμένες τιμές ή τα δωρεάν μαθήματα σε ένα τοπικό γυμναστήριο, ακόμα κι αν το κατάλυμά δεν διαθέτει δικό του γυμναστήριο.
Ανέπαφο check-in
Παρόλο που γίνεται πολύς λόγος για την ξενοδοχειακή τεχνολογία και τη βιωσιμότητα στον τομέα της φιλοξενίας, αυτές οι καινοτομίες ξεπερνούν το πλαίσιο των δωματίων. Επιπλέον, μπορεί η ρεσεψιόν να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον και να επιταχύνει τη διαδικασία του check-in.
Σοκολάτα ή παραδοσιακό γλυκό
Η σοκολάτα που τοποθετείται πάνω ή κάτω από το μαξιλάρι κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας καθαριότητας ή προετοιμασίας του κρεβατιού, είναι μια ωραία επιλογή, αλλά μπορεί επίσης να δοθεί μια τοπική πινελιά στην παροχή. Η συνεργασία με μια τοπική σοκολατοποιία ή ζαχαροπλαστείο, είτε για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής γεύσης, είτε για την ενσωμάτωση της επωνυμίας σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιωθεί η προσφορά του μικρού γλυκού.
Χαλαρωτικά αντικείμενα
Όταν οι επισκέπτες βρίσκονται σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, θέλουν να χαλαρώσουν μετά από μια κουραστική μέρα συναντήσεων, μια μεγάλη πτήση ή την ταλαιπωρία του jet lag ή και τα δύο. Γι’ αυτό είναι σημαντική μία ξεχωριστή προσφορά που μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να χαλαρώσουν. Ιδανικό είναι να γίνει μία προσαρμογή κάποιων στοιχείων από την ατμόσφαιρα του σπα (χαλαρωτική μουσική, απολαυστικά αρώματα κ.α.) Οι καταπραϋντικές μάσκες ματιών, οι διαχυτές αρωμάτων και τα μηχανήματα λευκού θορύβου είναι επίσης, προσιτές επιλογές και εύκολες στην εγκατάσταση. Επομένως, η τοποθέτηση εξοπλισμού χαλάρωσης στις ανέσεις του δωματίου, δεν είναι κάτι το δαπανηρό.
VIP αγορές σε τοπικές επιχειρήσεις
Όταν μένουν σε ένα ξενοδοχείο, οι επισκέπτες ψωνίζουν συνήθως τοπικά προϊόντα από τα γύρω καταστήματα ή γευματίζουν σε κοντινά εστιατόρια. Συνεπώς, θα εκτιμήσουν σίγουρα μία μικρή έκπτωση ή κάποια τοπικά αγαθά. Δεν είναι απαραίτητο η προσπάθεια να γίνει μόνο από το ξενοδοχείο. Ένα μπλοκ κουπονιών που προσφέρει εκπτώσεις σε τοπικά καταστήματα, δωρεάν μαθήματα γυμναστικής και σπεσιαλιτέ εστιατορίων, μπορεί να γίνει σε συνεργασία με επιχειρήσεις της γειτονιάς. Αυτή η συνεργασία είναι επωφελής για τους πελάτες, την ξενοδοχειακή επιχείρηση και τους άλλους τοπικούς επιχειρηματίες.
Εάν λοιπόν ο ξενοδόχος παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες και ανέσεις σε ένα εξελιγμένο, φιλικό προς τους επισκέπτες τεχνολογικό περιβάλλον δωματίου, θα συμβάλλει στην ικανοποίησή τους, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους. Με λίγο περισσότερο προγραμματισμό, μπορούν να προστεθούν ανέσεις που προσφέρουν μοναδικές τοπικές εμπειρίες, λειτουργικότητα και εξατομίκευση, στοιχεία που θα δελεάσουν τους επισκέπτες να κάνουν και πάλι κράτηση στο ξενοδοχείο.
Διαβάστε ακόμα:
10 στιλάτα και budget friendly ξενοδοχεία στην Ευρώπη