Η καινοτομία κερδίζει συνεχώς έδαφος στην ταξιδιωτική αγορά, με την εισαγωγή πολλών νέων εργαλείων και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των έξυπνων «δρομολογίων», που δημιουργήθηκαν για να βελτιώσουν την εμπειρία των τουριστών.
Σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης GlobalData, λόγω της αύξησης της ζήτησης για εξατομικευμένες και προσβάσιμες εμπειρίες, τα έξυπνα «δρομολόγια» δίνουν τη δυνατότητα στους παρόχους ταξιδιωτικού σχεδιασμού να ανεβάσουν την εμπειρία στο επόμενο επίπεδο.
Ειδικότερα, στην έκθεση της σειράς FutureTech της GlobalData, «Προσωποποίηση στα ταξίδια: Σχεδιασμός έξυπνων δρομολογίων», υπογραμμίζονται οι διαφορετικές δυνάμεις που επηρεάζουν τα ταξίδια και τον τουρισμό ως επιταχυνόμενους, ωριμάζοντες τομείς, με βάση τον ρυθμό ανάπτυξής τους στην καινοτομία.
Σχετικά, ο κ. Rahul Kumar Singh, Senior Analyst of Disruptive Tech στην GlobalData, επεσήμανε ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες οδήγησαν σε μια ραγδαία ανάπτυξη των έξυπνων εφαρμογών και στην εκτεταμένη χρήση τους στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, για την ενίσχυση της ικανοποίησης των ταξιδιωτών. Οι σχεδιαστές ταξιδιών εστιάζουν πλέον στην προσφορά εξαιρετικά εξατομικευμένων υπηρεσιών, με τη βοήθεια λύσεων όπως οι έξυπνοι σχεδιαστές «δρομολογίων», αξιοποιώντας προηγμένες αναλύσεις δεδομένων.
Η αυξημένη χρήση έξυπνων εφαρμογών σχεδιασμού ταξιδιού οδηγεί πολλούς ταξιδιωτικούς οργανισμούς να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη νέων εφαρμογών και στην ενοποίηση πλατφορμών. Για παράδειγμα, το νησί της Αρούμπα κυκλοφόρησε τη δική του εφαρμογή σχεδιασμού ταξιδιών και «δρομολογίων» myAruba, η οποία επιτρέπει στους επισκέπτες να αποθηκεύουν μέρη για επίσκεψη, εμπειρίες που θεωρούν ότι έχουν ενδιαφέρον, ακόμη και χώρους εστίασης.
Άλλη μία περίπτωση είναι η Direct Travel με έδρα τις ΗΠΑ, η οποία τον περασμένο Νοέμβριο ενσωμάτωσε τα «δρομολόγιά» της στο Microsoft Teams, το οποίο τροφοδοτείται από την εφαρμογή Direct2U για κινητά, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες και τους διοργανωτές ταξιδιών να έχουν πλήρη πρόσβαση στις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων κατάστασης πτήσης , προγνώσεις καιρού, υπενθυμίσεις δρομολογίων και πληροφορίες προορισμού.
Οι σημαντικότεροι παίκτες της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, όχι μόνο εισάγουν νέα χαρακτηριστικά στις προσφορές τους, αλλά εξετάζουν και μελλοντικές καινοτομίες. Η Airbnb για παράδειγμα, εισήγαγε τη δυνατότητα συνεργασίας για συνταξιδιώτες, ώστε να μπορούν να σχεδιάσουν δρομολόγια και δραστηριότητες. Η εταιρεία έλαβε επίσης δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα ηλεκτρονικό σύστημα ημερολογίου που καθορίζει αυτόματα τη διαθεσιμότητα για την εκάστοτε εκδήλωση και δημιουργεί πολλαπλές εμφανίσεις του προγραμματισμένου συμβάντος με βάση τη μεμονωμένη διαθεσιμότητα.
Η Uber επίσης ανέπτυξε νέες ταξιδιωτικές λειτουργίες που επιτρέπουν τον προγραμματισμό παραλαβών από το αεροδρόμιο και την κράτηση ενός ταξιδιού έως και 30 ημέρες νωρίτερα, επιτρέποντας στους επιβάτες να βλέπουν όλες τις πτυχές του ταξιδιού τους, όπως πτήσεις, ξενοδοχεία και διαδρομές, όλα συγκεντρωμένα σε ένα σημείο. Η εταιρεία έλαβε επίσης δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη μέθοδο δυναμικής δημιουργίας ενός δρομολογίου χρήστη, με βάση την εκπλήρωση ενός ή περισσότερων κριτηρίων.
Καταλήγοντας, ο κ. Singh ανέφερε ότι προγραμματιστές ταξιδιών γνωρίζουν την αξία των Big Data για την εξατομίκευση των υπηρεσιών. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο όγκο δεδομένων που παράγονται στον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο, από συναλλαγές έως αναζητήσεις και αλληλεπιδράσεις με ιστοτόπους, οι σχεδιαστές ταξιδιών και τα πρακτορεία πρέπει να βρουν τρόπους πρόσβασης σε δεδομένα υψηλής ποιότητας για να αξιοποιήσουν την αυξημένη χρήση των έξυπνων ταξιδιωτικών σχεδιασμών.
Διαβάστε ακόμα:
Οι ταξιδιωτικές τάσεις του 2023 -Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί και τύποι εμπειριών
3 δημοφιλείς τάσεις για τα αεροπορικά ταξίδια το 2023
5 ταξίδια ζωής σε Ασία, Αφρική, Νότια Αμερική, Ινδία