«Θέλαμε ένα σπίτι, όχι ένα ακίνητο». Έτσι περιγράφει η Μίλα Κούνις την κατοικία που έχτισαν μαζί με τον σύζυγό της, Άστον Κούτσερ, σε μια λοφοπλαγιά που κουρνιάζει πάνω από το Λος Άντζελες. Τα δύο αστέρια του Χόλιγουντ έσκαψαν πηγάδι για να αρδεύσουν τη γη, έσπειραν και θέρισαν ένα χωράφι με καλαμπόκι στη διάρκεια της καραντίνας λόγω COVID και έδωσαν στο σπίτι τους το παρατσούκλι KuKu Farms.
Το τεράστιο νεοκλασικό της Κούνις και του Κούτσερ προσεγγίζει λίγο πιο παραδοσιακά την ομορφιά και τη φύση του Μπέβερλι Χιλς. Σχεδιάστηκε στις αρχές του 1930 από τον αρχιτέκτονα Sumner Spaulding και ανακαινίστηκε κατά τη δεκαετία του 1980 από τον θρυλικό designer Henri Samuel. Χρόνια μετά, το διάσημο ζευγάρι των ηθοποιών καταπιάστηκε με το passion project του σαφώς πιο ταπεινά και προσγειωμένα.
Τονίζοντας πως ο στόχος ήταν η έπαυλη να γίνει σπιτικό για την οικογένειά τους, ο Άστον Κούτσερ εξηγεί: «Θέλαμε να μοιάζει με παλιό αχυρώνα, κάτι που υπήρχε για δεκαετίες και που μετατράπηκε σε σπίτι. Αλλά την ίδια στιγμή έπρεπε να είναι μοντέρνο και επίκαιρο».
Ο ίδιος και η σύζυγός του φαίνεται πως έχουν μια κάποια εμμονή με το design, αφού για πέντε ολόκληρα χρόνια τριγυρνούσαν στο Pinterest συγκεντρώνοντας φωτογραφίες και ιδέες για να καταλήξουν στο δικό τους προσωπικό όραμα. «Το να χτίσεις ένα σπίτι από το μηδέν δεν είναι εύκολο. Είτε θα τα καταφέρναμε και θα ήμασταν καλά, είτε θα αποτυγχάναμε παταγωδώς και θα διαλυόμασταν», σχολιάζει σύμφωνα με το Architectural Digest η Κούνις, για το εγχείρημα που θα μπορούσε να οδηγήσει μέχρι και σε χωρισμό. Τελικά η αισθητική των δύο φαίνεται πως κούμπωσε τέλεια. «Όταν κοιτούσαμε ο ένας τις ιδέες του άλλου, το 90% των εικόνων που είχαμε διαλέξει ήταν ίδιες και τα περισσότερα σπίτια που είχαμε ξεχωρίσει τα είχε σχεδιάσει ο Howard», θυμάται ο Κούτσερ, αναφερόμενος στον αρχιτέκτονα Howard Backen.
Ο Backen είναι αυθεντία στις μοντέρνες αγροικίες και φημισμένος για την ικανότητά του να αναδεικνύει την όποια ποίηση και σύγχρονο πνεύμα μπορεί να ενυπάρχει στο λαϊκό και το ρουστίκ. Πράγματι, το σπίτι της Κούνις και του Κούτσερ είναι η απόδειξη του ότι ο αρχιτέκτονας είναι πραγματικός αλχημιστής όταν δουλεύει με το παλιό ξύλο, το εμφανές μπετό και το γυαλί.
Τόσο ο Backen όσο και οι συνεργάτες του επισημαίνουν τον ρόλο των δύο ηθοποιών στο σχεδιασμό της έπαυλης. Και οι δύο γνώριζαν πολύ καλά τι ήθελαν. Η Μίλα Κούνις ήταν έγκυος στο πρώτο τους παιδί όταν ξεκίνησε το πρότζεκτ, ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε ούτε την ίδια ούτε τον σύζυγό της από το να διαμορφώνουν κάθε γωνιά της κατοικίας βήμα βήμα με τους αρχιτέκτονες.
Οι συζητήσεις περιστρέφονταν γύρω από την έκταση και την αρχιτεκτονική, αλλά και από το μέλλον της οικογένειας. Με τον καιρό, το design απομακρύνθηκε από την παραδοσιακή αισθητική της αγροικίας και εξελίχθηκε σε κάτι πιο μοντέρνο.
Το τέλος του ταξιδιού έκανε το ζευγάρι να αισθανθεί δικαιωμένο. Η κατοικία είναι παιδί του σχολαστικού σχεδιασμού και της φανατικής προσήλωσης στη λεπτομέρεια, τόσο από την πλευρά των ιδιοκτητών όσο και των αρχιτεκτόνων. «Για να νιώσεις ηρεμία σε έναν χώρο, τα πάντα πρέπει να βρίσκονται σε τάξη», καταλήγει ο Κούτσερ. «Αν ο κόσμος γύρω σου δεν είναι σε τάξη, είναι δύσκολο να είναι σε τάξη το μυαλό σου. Όταν είμαστε στο σπίτι μας, ο κόσμος αποκτά λογική και νόημα».