Νέα, ενθαρρυντικά δεδομένα για την αύξηση των ξενοδοχείων στην Ευρώπη περιλαμβάνονται στην έκθεση της Lodging Econometrics, με τίτλο Europe Hotel Construction Pipeline Report Trend, στην οποία οι αναλυτές αναφέρουν ότι στο τέλος του τέταρτου τριμήνου του 2022, ο συνολικός σχεδιασμός κατασκευών ξενοδοχειακών μονάδων στη Γηραιά Ήπειρο ανερχόταν σε 1.711 έργα για 260.911 δωμάτια.
Στο κλείσιμο του τέταρτου τριμήνου, υπήρχαν υπό κατασκευή 784 έργα (123.377 δωμάτια), 403 έργα (60.724 δωμάτια) που έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την κατασκευή τους επόμενους 12 μήνες, ενώ τα έργα στο αρχικό στάδιο του σχεδιασμού έφτασαν τον αριθμό ρεκόρ των 524, αντιπροσωπεύοντας 76.810 δωμάτια.
Παρά την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης σε ολόκληρη την περιοχή το 2022, η Ευρώπη παραμένει ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός στον κόσμο, ενώ διαθέτει 6 στους 10 κορυφαίους διεθνείς τουριστικούς προορισμούς. Η ταξιδιωτική δραστηριότητα στην Ευρώπη αναμένεται να συνεχίσει να ανακάμπτει το 2023 και καθώς αυξάνεται η λειτουργική απόδοση των ξενοδοχείων, οι ιδιοκτήτες, οι επενδυτές και οι εταιρείες franchise θα συνεχίσουν να επικεντρώνονται στις αναπτυξιακές τους προσπάθειες.
Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Γαλλία στην κορυφή των επιλογών για ξενοδοχειακές επενδύσεις
Οι χώρες στην Ευρώπη με τα περισσότερα έργα στο στάδιο κατασκευής στο κλείσιμο του τέταρτου τριμήνου είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με 295 έργα (43.332 δωμάτια), η Γερμανία με 257 έργα (43.952 δωμάτια), η Γαλλία με 152 έργα/17.267 δωμάτια, η Πορτογαλία με 130 έργα (15.353 δωμάτια) και η Τουρκία με ρεκόρ 92 έργων και (14.521 δωματίων), πριν από τον καταστροφικό σεισμό.
Οι πόλεις με την υψηλότερη ξενοδοχειακή επενδυτική δραστηριότητα είναι το Λονδίνο, με 75 έργα (12.850 δωμάτια), η Κωνσταντινούπολη, με 42 έργα (7.997 δωμάτια), και πάλι, πριν από τον σεισμό, το Ντίσελντορφ, με 42 έργα (7.817 δωμάτια), η Λισαβόνα, με 35 έργα (3.878 δωμάτια) και το Παρίσι, με 31 έργα (5.174 δωμάτια).
Οι κορυφαίες ξενοδοχειακές εταιρείες με τη μεγαλύτερη επενδυτική κινητικότητα στην Ευρώπη είναι η Accor, με 286 έργα (37.617 δωμάτια) και η Hilton Worldwide, με 195 έργα (28.984 δωμάτια). Ακολουθούν η Marriot International, 185 έργα (28.854), η InterContinental Hotels Group ( IHG), με 153 έργα (20.497 δωμάτια) και η Radisson Hotel Group, με 45 έργα (8.037 δωμάτια). Αυτές οι πέντες εταιρείες είναι υπεύθυνες για το 50% των έργων και το 48% των δωματίων στο σύνολο της περιοχής.
Τα κορυφαία brands για νέες αναπτύξεις στην Ευρώπη είναι οι Ibis της Accor, με 99 έργα (11.652 δωμάτια) και Mercure Hotel, με 30 έργα (3.061 δωμάτια). Τα κορυφαία brands του Hilton Worldwide στην Ευρώπη ηγούνται των επωνυμιών Hampton by Hilton, με 74 έργα (10.762 δωμάτια) και Hilton Garden Inn, με 41 έργα (6.267 δωμάτια). Τα κορυφαία brands της Marriott International είναι η Moxy, με 41 έργα (6.693 δωμάτια) και η Autograph Collection, με 21 έργα (3.035 δωμάτια). Τα κορυφαία brands της IHG στο κλείσιμο του τέταρτου τριμήνου περιλαμβάνουν το Holiday Inn Express, με 58 έργα (8.019 δωμάτια) και το Holiday Inn, με 19 έργα (3.180 δωμάτια).
Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, άνοιξαν στην Ευρώπη 373 νέα ξενοδοχεία με 55.647 δωμάτια. Οι ανακοινώσεις νέων έργων έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία τρία τρίμηνα, υποδηλώνοντας ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρξουν περισσότερα ανοίγματα νέων ξενοδοχείων στην περιοχή, σε σύγκριση με το 2022. Η πρόβλεψη του Lodging Econometrics για τα εγκαίνια νέων ξενοδοχείων είναι ότι θα ανοίξουν 424 νέα ξενοδοχεία, με 61.534 δωμάτια το 2023 και 396 νέα ξενοδοχεία με 55.280 δωμάτια το 2024.
Διαβάστε ακόμα:
3 ιστορικά ξενοδοχεία με μοναδική ατμόσφαιρα στο κέντρο της Ρώμης
Έρευνα: Η πιο περιζήτητη ειδικότητα για πρόσληψη στα ξενοδοχεία της Ελλάδας
10 ελληνικά ξενοδοχεία με υπέροχο πρωινό – Ζεστές πίτες, χειροποίητες μαρμελάδες