Νέα δεδομένα που δημοσιεύθηκαν από την Expedia Group Media Solutions, την παγκόσμια πλατφόρμα ταξιδιωτικής διαφήμισης που συνδέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με εκατομμύρια ταξιδιώτες στα brands του Ομίλου Expedia, αποδεικνύουν ότι, κατά την αναζήτηση και την κράτηση, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη βάση στο πόσο περιεκτικές αλλά και ουσιαστικές είναι οι ταξιδιωτικές προσφορές και διαφημίσεις. Ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει κάνει βήματα προόδου, υπάρχει ανάγκη για συνεχή βελτίωση σε ολόκληρο τον κλάδο. Μόνο το 54% των καταναλωτών ανέφερε ότι έχει ανακαλύψει επιλογές που είναι προσβάσιμες σε όλους και μόλις το 52% διασταυρώθηκε με επιλογές που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.
Η δέσμευση των ταξιδιωτικών brands για αποδοχή, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα, φαίνεται ότι επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, καθώς 7 στους 10 αναφέρουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξίδια που αφορούν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.
Επιπλέον, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι στο παρελθόν έχει επιλέξει ταξίδια με βάση προωθήσεις ή διαφημίσεις που ένιωθε ότι τους αντιπροσώπευαν, λόγω των μηνυμάτων ή των γραφικών τους. Η εν λόγω έρευνα με τίτλο Inclusive Travel Insights: Understanding Traveler Values & Opportunities for Marketers, βασίζεται στα πρόσφατα ευρήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια που επισημαίνονται στη μελέτη Sustainable Travel, ενώ αποκαλύπτει για μία ακόμη φορά ότι οι άνθρωποι αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Σύμφωνα με την Expedia, τα ευρήματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές σήμερα δίνουν μεγάλη προσοχή στο εάν είναι αυθεντική η δέσμευση των brands για αποδοχή χωρίς αποκλεισμούς, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα.
Αναλυτικά:
Προσβασιμότητα στα ταξίδια
-Το 92% των καταναλωτών συμφωνεί ότι είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πάροχοι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών.
-Οι παλαιότερες γενιές είναι πιο πιθανό να πιστεύουν ότι η προσβασιμότητα είναι πολύ σημαντική κατά τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, μεταξύ του 54% των Baby Boomers και της Generation X, σε σύγκριση με το 49% του γενικού πληθυσμού.
Διαφορετικότητα στα ταξίδια
–7 στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που να περιλαμβάνει περισσότερο όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβή επιλογή.
-Το 78% έχει επιλέξει ταξίδια βάσει των ταξιδιωτικών διαφημίσεων και προωθήσεων, καθώς ένιωθε ότι τα μηνύματα και οι απεικονίσεις το αντιπροσώπευαν. Το ποσοστό αυτό για τους Millennials, είναι το υψηλότερο (84%).
Τοπικός πολιτισμός και υποστήριξη της κοινότητας
-Το 64% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.
-Περισσότεροι από 2 στους 5 καταναλωτές έχουν κάνει αγορές από τοπικές κοινότητες ή και μειονοτικές ομάδες στα ταξίδια των 2 τελευταίων ετών, ενώ το 46% επισκέφτηκε τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους.
-Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών θα επέλεγαν μια επιλογή ταξιδιού που υποστηρίζει τους τοπικούς πολιτισμούς και τις τοπικές κοινότητες, ακόμα κι αν ήταν πιο ακριβή.
Βασικά στοιχεία μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθούνται
-Προσοχή στην αναπαράσταση της ποικιλίας των προοπτικών και στη συγκέντρωση διαφορετικών εικόνων, καθώς η διαφορετικότητα μπορεί να περιλαμβάνει φυλές, φύλο, ηλικίες, οικογένειες, ζευγάρια, ικανότητες, δραστηριότητες και πολλά άλλα.
-Χρήση περιεκτικής, φιλόξενης και με σεβασμό γλώσσας σε όλες τις λίστες μάρκετινγκ και ταξιδιών, καθώς και ανάδειξη της προσβασιμότητας για ταξιδιώτες κάθε προέλευσης και κάθε ικανότητας.
-Χρήση λεζάντας και υποτίτλων στα βίντεο με ευανάγνωστες γραμματοσειρές και χρώματα που κάνουν αντίθεση για να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο μπορεί να διαβαστεί από όλους.
Η έρευνα διεξήχθη σε συνεργασία με την Wakefield Research, σε δείγμα 11.000 ενηλίκων ηλικίας 18+ σε 11 αγορές (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ).
Διαβάστε ακόμα:
Η σημασία των βιώσιμων ταξιδιών για τους Αμερικανούς τουρίστες