Στην καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό και εναλλακτικό τουρισμό καθώς και το city break θα ενταχθούν προορισμοί της Στερεάς Ελλάδας, παράλληλα με την καμπάνια ύψους 2 εκατ. ευρώ που θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022 για τη Βόρεια Εύβοια.
Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνάντηση που είχε σήμερα στο Υπουργείο Τουρισμού με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Ηλίας Μπουρμάς.
Ο Υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ως απαράμιλλης ομορφιάς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τονίζοντας ότι πρέπει να «φωτιστούν» οι προορισμοί της και να καταστούν επισκέψιμοι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
«Μια καμπάνια αλλαγής της εικόνας της Βόρειας Εύβοιας και στήριξης των κατοίκων και όλων των επαγγελματιών της περιοχής, καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αφορούν μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, την εστίαση και τα εμπορικά καταστήματα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θα επισκεφθεί σύντομα την περιοχή μαζί με τον κ. Φραγκάκη.
Από την πλευρά του, ο κ. Σπανός ευχαρίστησε τον Υπουργό Τουρισμού και τόνισε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι μια ανερχόμενη τουριστική δύναμη, με πολιτιστικά τοπόσημα (Δελφοί, Θερμοπύλες), χιονοδρομικά κέντρα και πλήθος εναλλακτικών προορισμών. «Στόχος μας, με τη συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ, είναι να ενισχύσουμε τη δυναμική μας και να γίνουμε Περιφέρεια γνωστή για τους πολλούς και καλούς προορισμούς της», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Φραγκάκης ενημέρωσε από την πλευρά του ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε όλες τις εκθέσεις του 2022, όπως είχε κάνει και το 2021, και υπογράμμισε ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος, υπό την καθοδήγηση του Υπουργείου Τουρισμού, να υλοποιήσει τις προτάσεις που θα καταθέσει η Περιφέρεια σε συνεργασία με τη Marketing Greece.