Ο Βασίλης Κυρίτσης, bartender και συνιδιοκτήτης των καταξιωμένων μπαρ The Clumsies και Line, επικέντρωσε την ομιλία του στο πώς το ελληνικό fine drinking λειτουργεί ως εκπρόσωπος του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

4

«Το πρώτο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε σαν bartender ήταν ότι έπρεπε να πείσουμε ότι πρόκειται για μια κοινότητα και ένα concept που έχει κίνητρο να δημιουργήσει», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Κυρίτσης, αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο κόσμος του fine drinking.

«Η φιλοξενία είναι το παν και η φιλοσοφία μας στο The Clumsies ήταν αυτή ακριβώς. Το γεγονός ότι απαιτείται προετοιμασία για τον όγκο δουλειάς που έχουμε μας ανάγκασε να ταξιδέψουμε στο εξωτερικό για να πάρουμε εμπνεύσεις. Θέλαμε να φτιάξουμε καινοτόμες ιδέες και συνταγές και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Aegean Negroni, μια ωδή την ελληνικότητα πρόσθεσε» ο ίδιος, θέλοντας να τονίσει τη σύνδεση δημιουργικότητας και εντοπιότητας.

«Δέκα χρόνια μετά, με το Line φτιάξαμε ένα project με focus στο sustainability. Και με αυτό εννοούμε ότι προσπαθήσαμε να λειτουργήσουμε ως εταιρία, δώσαμε έμφαση στο human resources. Ζητήσαμε βοήθεια από ανθρώπους που ήθελαν να καινοτομήσουν και να παράξουν κάτι νέο όπως το why-in και τα fancy κοκτέιλς. Συνεργαστήκαμε δε με συγκεκριμένες βιολογικές φάρμες από όπου προμηθευτήκαμε σε μικρή κλίμακα τα υλικά μας, σε μια λογική συναγωνισμού στο πεδίο του κρασιού» συμπλήρωσε ο ίδιος, δίνοντας έτσι έμφαση στη σχέση μεταξύ του κόσμου της μπάρας και των τοπικών παραγωγών, και κατέληξε τονίζοντας: «Είναι τεράστιο βήμα να εκπροσωπεί το fine drinking τον ελληνικό τουρισμό».