Το Travel.gr, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό site στην Ελλάδα, και το Πρώτο Θέμα διοργανώνουν την Τετάρτη 12 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης το 4ο καινοτόμο συνέδριο Greece Talks, εστιάζοντας στη Θεσσαλονίκη, μια πόλη με βαθιά πολιτιστική κληρονομιά και δυναμική σύγχρονη ταυτότητα.
Το εφετινό συνέδριο φιλοδοξεί να αναδείξει τη μοναδική ταυτότητα της πόλης, τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει, τον τρόπο ζωής που εμπνέει αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
Μέσα από συναρπαστικές συζητήσεις, case studies, διαδραστικά πάνελ με κορυφαίους διαμορφωτές πολιτικής και εμπνευσμένες ομιλίες οραματιστών, το Greece Talks 2025 θα φωτίσει το μέλλον της Θεσσαλονίκης, απαντώντας σε σημαντικά ερωτήματα:
- Πώς μπορεί η Θεσσαλονίκη να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις και να χαράξει μια στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης;
- Ποιος είναι ο ρόλος της καθημερινότητάς της στη διαμόρφωση μιας ξεχωριστής ταξιδιωτικής εμπειρίας;
- Πώς μπορεί να επανασυστηθεί στον υπόλοιπο κόσμο, ενισχύοντας τη θέση της ως ένας δυναμικός, βιώσιμος και φιλόξενος προορισμός;
Επιδραστικοί ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό αφηγούνται ιστορίες δημιουργικότητας, καινοτομίας και συνεργασίας σε ένα πεδίο ουσιαστικού διαλόγου που παράγει συμπεράσματα και γεννά ιδέες για το μέλλον της χώρας μας στο παγκόσμιο τουριστικό σκηνικό.
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στιγμή του συνεδρίου αναμένεται να είναι η ομιλία του Δημήτρη Τασιούλα, Executive Chef του Olympos Naoussa και Chef Ambassador της Θεσσαλονίκης, με τίτλο “How Food Culture Shapes Destination Brand Identity”. Για τη Θεσσαλονίκη, μια πόλη με πλούσια γαστρονομική κληρονομιά και πολυπολιτισμικές επιρροές, οι γεύσεις και οι παραδόσεις συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής της εικόνας και στην προβολή της ως γαστρονομικού προορισμού. Μέσα από παραδείγματα και εμπειρίες, θα αναλυθεί η σύνδεση της τροφικής κουλτούρας με την αυθεντικότητα, τη φιλοξενία και τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της πόλης.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο chef είχε αναφέρει μεταξύ άλλων: Η γαστρονομία της Θεσσαλονίκης είναι ένα πολύ ιδιαίτερο πράγμα, είναι ένα υβρίδιο. Δηλαδή, για 200 χρόνια Οθωμανοί, Έλληνες, Βούλγαροι, Εβραίοι, Αρμένιοι και άλλοι ζούσαν σε αυτή την πόλη, αρμονικά σχετικά, παντρεύονταν, μαγείρευαν στα σπίτια τους και παρήγαγαν αυτό που λέμε γαστρονομία της Θεσσαλονίκης.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές του συνεδρίου αναμένεται να είναι η ομιλία του Δημήτρη Τασιούλα, Executive Chef του Olympos Naoussa και Chef Ambassador της Θεσσαλονίκης, με τίτλο “How Food Culture Shapes Destination Brand Identity”.
Για τη Θεσσαλονίκη, μια πόλη με πλούσια γαστρονομική κληρονομιά και πολυπολιτισμικές επιρροές, οι γεύσεις και οι παραδόσεις συμβάλλουν καθοριστικά στην ενίσχυση της τουριστικής της εικόνας και στην ανάδειξή της ως γαστρονομικού προορισμού. Μέσα από παραδείγματα και προσωπικές εμπειρίες, η ομιλία θα αναδείξει τη σύνδεση της γαστρονομικής κουλτούρας με την αυθεντικότητα, τη φιλοξενία και τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της πόλης.
Το συνέδριο θα αποτελέσει σημείο συνάντησης για καινοτόμες ιδέες στον τουρισμό φέρνοντας κοντά ηγέτες της φιλοξενίας που διαμορφώνουν το μέλλον της πολυτελούς εμπειρίας στη χώρα μας και ειδικά στη βόρεια Ελλάδα.
Με απευθείας κάλυψη από το protothema.gr και συνεχή ενημέρωση μέσω άρθρων και οπτικοακουστικού υλικού, οι συζητήσεις και τα συμπεράσματα του πάνελ θα είναι προσβάσιμα σε κοινό από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.
Δείτε περισσότερα στο site του συνεδρίου του Travel.gr