Το παρόν και οι προοπτικές του ελληνικού luxury retail ήταν ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν στο 4ο Greece Talks, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη. Η Λαμπρινή Σταύρου, συνιδρύτρια του ελληνικού brand Ancient Kallos, συμμετείχε σε μια συζήτηση με τίτλο “How Luxury Retail Creates Urban Destinations” μαζί με τον δημιουργό του Trilogy House και του Hipsters, Τόλη Κουμπάρο, αναδεικνύοντας τον ρόλο του luxury retail στη διαμόρφωση αστικών προορισμών.
Η Λαμπρινή Σταύρου, η οποία έχει εργαστεί για 20 χρόνια ως πολιτικός μηχανικός στην οικογενειακή κατασκευαστική εταιρεία, πριν ιδρύσει μαζί με την αδερφή της, Στέλλα, την Ancient Kallos το 2014, ανέφερε: «Το luxury retail δεν αφορά μόνο τα προϊόντα, αλλά και την εμπειρία που προσφέρει στον καταναλωτή. Έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε την πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά με σύγχρονες τάσεις, δημιουργώντας έναν μοναδικό προορισμό για τους λάτρεις της μόδας και της ποιότητας».
Η Ancient Kallos, που εμπνέεται από την αρχαία ελληνική ιστορία και την ελληνική λαογραφία, έχει καταφέρει να εξάγει το ελληνικό κάλλος σε διεθνές επίπεδο. Η κ. Σταύρου τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη έχει τη δυνατότητα να γίνει ένας σημαντικός προορισμός για το luxury retail, αλλά χρειάζεται περισσότερη προβολή. «Η Θεσσαλονίκη έχει να δώσει πολυτελή είδη, όμως δεν έχει καταφέρει να γίνει ακόμα ο προορισμός για την αγορά αυτών των ειδών. Εμάς μας βοήθησε ότι ήμασταν γνωστοί στο εξωτερικό χάρη σε παρουσία σε γνωστά καταστήματα», ανέφερε.
Στο showroom της Ancient Kallos στη Θεσσαλονίκη, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια ολιστική εμπειρία, που συνδυάζει την έμπνευση από την ελληνική κληρονομιά με τη σχεδιαστική λεπτομέρεια. «Για εμάς, η Ελλάδα είναι η ιστορία, το λευκό, η γεωμετρία, τα ακατέργαστα ξύλα, οι παραδοσιακές φορεσιές – στοιχεία που στα δικά μας χέρια γίνονται έργα τέχνης», εξήγησε η κα Σταύρου.
Η συζήτηση ανέδειξε επίσης τον ρόλο της συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών κλάδων, όπως της μόδας και του τουρισμού, στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προορισμού. Ο Τόλης Κουμπάρος, από την πλευρά του, τόνισε τη σημασία της ποιότητας και της εμπειρίας που προσφέρουν οι μικρές, πολυτελείς επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν την τουριστική εικόνα μιας πόλης.