Τη μαγευτική Μήλο, την κυκλαδίτισσα που αναδείχθηκε κορυφαίο νησί στον κόσμο για το 2021 από τους αναγνώστες του Travel+Leisure, επέλεξε ο οίκος μόδας Louis Vuitton για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του.

17

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο οίκος σε ανάρτησή του στο Instagram. Ο λογαριασμός του πλέον ξεχειλίζει Μήλο, με το σεληνιακό τοπίο και τις βραβευμένες παραλίες.

«Μια ωδή στο εσωτερικό μας παιδί», εξηγεί και στο Twitter ο οίκος, στην καμπάνια του οποίου πρωταγωνιστούν παιδιά που παίζουν με τα όμορφα νερά του νησιού. Στην ίδια ανάρτηση, ο οίκος κάνει λόγο για μια ονειροπόληση γεμάτη περιπέτεια και πιθανότητες.

Η Louis Vuitton μέσα από την καμπάνια της κάνει λόγο για αναζήτηση ενός μεγαλύτερου βάθους και τοποθετεί τα πολυτελή είδη ταξιδίου της μέσα στη φύση, απεικονίζοντας ονειροπολήσεις που μόνο η φαντασία των παιδιών θα μπορούσε να γεννήσει. Ο οίκος τονίζει ότι με αυτό το concept χαιρετίζει το πραγματικό πνεύμα του Ταξιδιού.

«Λουσμένες σε φυσική ομορφιά. Πλέοντας στο Αιγαίο, οι σιλουέτες των παιδιών μεταδίδουν μια αίσθηση ελευθερίας με το φως του αύριο, στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton», τόνισε ο γαλλικός οίκος και έκανε λόγο για εικόνες βγαλμένες από όνειρο.

Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, πάντως, δεν παίζουν μόνο με τα γαλαζοπράσινα νερά της Μήλου αλλά τριγυρνούν και στο σεληνιακό της τοπίο. Σύμφωνα με τη Louis Vuitton, οι εικόνες αυτές εκφράζουν μια αίσθηση παιδικής κατάπληξης και λαχτάρας για περιπέτεια.

Τις εικόνες της καμπάνιας υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen. Επόμενες στάσεις, η Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.