O ΕΟΤ μαζί με 10 συνεκθέτες, συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στη διεθνή τουριστική έκθεση Πολυτελείας και Β2Β, Arabian Travel Market ( ATM) 2022, που πραγματοποιείται στο Dubai, από τις 9 έως τις 12 Μαΐου.
Στόχος της ελληνικής συμμετοχής, είναι η προβολή των αυξημένων δυνατοτήτων φιλοξενίας της χώρας σε κοινό υψηλών απαιτήσεων, μέσω σειράς συναντήσεων που θα έχει ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης με παράγοντες της διεθνούς αλλά και της τοπικής τουριστικής αγοράς.
Η Ελλάδα αποτελεί για τη Μέση Ανατολή έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στην Αθήνα και στα νησιά των Κυκλάδων Μύκονο και Σαντορίνη, με απευθείας εποχικές πτήσεις από και προς τα Εμιράτα. Ο ΕΟΤ προσβλέπει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας συνολικά, αλλά και στην ανάδειξη περισσότερων προορισμών της χώρας όπως είναι τα Νησιά του Ιονίου, η Κρήτη και η Μακεδονία για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία αλλά και τις υπηρεσίες πολυτελείας, που επίσης διαθέτουν.
Ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 160 τ.μ., πλαισιωμένος από: τις Περιφέρειες Κρήτης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, Ιονίων Νήσων, την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, τα ξενοδοχεία Divani Collection Hotels, Athenaum Intercontinental, Angsana Corfu Resort & Spa, Domes Resorts και το εξειδικευμένο τουριστικό πρακτορείο Mideast travel.
Η φετινή έκθεση ΑΤΜ 2022 επικεντρώνεται στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, φιλοξενίας και ταξιδίων και έχει υβριδική μορφή, καθώς πέραν της δυνατότητας φυσικής παρουσίας, πραγματοποιείται και σε ψηφιακή μορφή στις 17 και 18 Μαΐου.
Διαβάστε ακόμα:
Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ το TCB Crossroads και το Choose Greece 2022
Αλλάζουν τα περίπτερα του ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
«greekend: End your week like a Greek»: H νέα καμπάνια του ΕΟΤ για τα City Breaks