Με το μήνυμα “Greece does have a winter”, θα υποστηριχθεί η επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού που δόθηκε το πράσινο φως να τρέξει από τώρα έως τον Απρίλιο του 2022.
Κεντρικός στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού, είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας και ως χειμερινού τουριστικού προορισμού και ταυτόχρονα η αύξηση των κρατήσεων για τη χώρα κατά τους χειμερινούς μήνες μέσω προσφορών. Η χειμερινή καμπάνια θα τρέξει κάτω από την «ομπρέλα» της γενικής καμπάνιας “All you want is Greece”.
Το πρώτο κύμα της χειμερινής καμπάνιας θα εστιάσει, κυρίως, στη θεματική ενότητα “Nature & Mainland”, δηλαδή στις θεματικές δραστηριότητες που μπορεί να επιλέξουν οι επισκέπτες κατά τη χειμερινή περίοδο στην ελληνική ύπαιθρο και δη την ηπειρωτική, ενώ το δεύτερο κύμα θα εστιάσει στη θεματική ενότητα “City Breaks”, με κύριους αστικούς προορισμούς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Μέσω των διαφημιστικών ενεργειών κυρίως σε διεθνή διαδικτυακά μέσα θα επιχειρηθεί η προσέγγιση μεταξύ άλλων δυνητικών ταξιδιωτών αστικών προορισμών (city breakers), φυσιολατρών (nature seekers), βορειοευρωπαίων που αναζητούν έναν εναλλακτικό πιο ήπιο χειμώνα (winter sun lovers), καθώς και χρηστών που κάνουν αναζήτηση για ανταγωνιστικούς της Ελλάδας προορισμούς. Στις αγορές -στόχος περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Βρετανία, η Δανία, η Σουηδία και η Ισπανία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΕΟΤ σκοπεύει να διαθέσει το ποσό του 1,25 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας σε διεθνή διαδικτυακά μέσα για τη χρονική περίοδο Δεκεμβρίου 2021-Απριλίου 2022. Παράλληλα, θα διαθέσει το ποσό των 609.000 ευρώ σε προγράμματα διαφημιστικής προβολής χειμερινού τουρισμού στην εγχώρια αγορά.
Σε ότι αφορά τα διεθνή διαδικτυακά Μέσα, έχει ήδη κλειδώσει διαφημιστικό πρόγραμμα στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα online κρατήσεων και προσωποποιημένης ταξιδιωτικής πληροφόρησης “secretescapes.com”, ύψους 142.600 ευρώ. Στόχος της καμπάνιας είναι εγγεγραμμένοι χρήστες του Secret Escapes, οι οποίοι έχουν αναζητήσει και έχουν «κλείσει» στο παρελθόν προσφορές για άλλους ευρωπαϊκούς αστικούς προορισμούς κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες (city breakers), φυσιολάτρεις και βορειοευρωπαίοι που αναζητούν έναν εναλλακτικό πιο ήπιο χειμώνα για να συνδυάσουν τη luxury διαμονή με το wellness και τις πιο εναλλακτικές outdoor δραστηριότητες.
Επίσης, ένα αντίστοιχο πρόγραμμα, με προϋπολογισμό 248.000 ευρώ, θα τρέξει στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα online κρατήσεων και προσωποποιημένης ταξιδιωτικής πληροφόρησης “eDreams”. Επίσης, η καμπάνια με προϋπολογισμό 247.925 ευρώ πρόκειται να τρέξει και στη διεθνή μηχανή αναζήτησης ταξιδίων “Kayak”.