Το Netflix, η κορυφαία πλατφόρμα streaming, ετοιμάζεται να μεταφέρει τη μαγεία των σειρών και ταινιών του σε έναν εντελώς νέο χώρο, ανοίγοντας το Netflix House, δηλαδή το Σπίτι του Netflix.

11

Το πρότζεκτ αυτό θα προσφέρει στους θαυμαστές την ευκαιρία να ζήσουν διαδραστικές εμπειρίες εμπνευσμένες από τις αγαπημένες τους παραγωγές, ενισχύοντας παράλληλα τη σύνδεση με τους τουριστικούς προορισμούς όπου θα φιλοξενηθεί.

Τι είναι το Netflix House

Ως «απόγονος» των προηγούμενων επιτυχημένων pop-up εμπειριών της πλατφόρμας, το Netflix House είναι ένας μόνιμος, ολοκληρωμένος χώρος ψυχαγωγίας που θα περιλαμβάνει ζωντανές εμπειρίες βασισμένες σε δημοφιλείς σειρές και ταινίες, όπως είναι για παράδειγμα το Squid Game, άλλως το Παιχνίδι του Καλαμαριού, το Stranger Things και η Wednesday, θεματικά προϊόντα προς πώληση, καθώς και γαστρονομικές επιλογές που αντανακλούν τον κόσμο των παραγωγών του Netflix. Οι πρώτες δύο τοποθεσίες του προγραμματίζονται να ανοίξουν εντός του 2025, στο King of Prussia στην Πενσυλβάνια και στο Galleria Dallas στο Τέξας.

Σχετικά, η κα Marian Lee Chief Marketing Officer του Netflix, τόνισε ότι το Netflix House θα είναι ένας χώρος όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να βυθιστούν στους αγαπημένους τους κόσμους, ενώ οι εμπειρίες θα ανανεώνονται συνεχώς, για να παραμένουν ελκυστικές και σύγχρονες.

Το Netflix House ενδέχεται να αναδειχθεί σε σημαντικό τουριστικό προορισμό, καθώς οι φαν των παραγωγών θα ταξιδεύουν για να ζήσουν αυτές τις μοναδικές εμπειρίες. Με βάση παρόμοια projects, όπως τα στούντιο της Universal ή το Wizarding World of Harry Potter, οι χώροι αυτοί προσελκύουν εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, ενισχύοντας την τοπική οικονομία.

Ακόμη, η επιλογή τοποθεσιών σε πολυσύχναστες τουριστικές περιοχές, όπως η Πενσυλβάνια και το Τέξας, δεν θεωρούνται τυχαία. Καθώς φαίνεται, το Netflix House στοχεύει να αξιοποιήσει τις ήδη υπάρχουσες τουριστικές ροές, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία των ταξιδιωτών. Παράλληλα, αναμένεται να ενθαρρύνει τον εσωτερικό και διεθνή τουρισμό, προσελκύοντας επισκέπτες που επιθυμούν να ενσωματώσουν πολιτιστικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες στο ταξίδι τους. Όπως αναφέρει η ψυχαγωγική πλατφόρμα, η δράση αυτή αποτελεί το επόμενο βήμα στις προσπάθειες του Netflix να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους συνδρομητές του, επεκτείνοντας την παρουσία του πέρα από τις οθόνες.

Μια παγκόσμια προοπτική

Η πρωτοβουλία αυτή ανοίγει τον δρόμο για την επέκταση τέτοιου είδους εγκαταστάσεων και σε άλλες χώρες. Ο τουριστικός τομέας θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία του Netflix, διαμορφώνοντας συνεργασίες για τη δημιουργία θεματικών πάρκων ή εμπειριών σε συνδυασμό με τοπικά αξιοθέατα. Το Netflix House αποτελεί ένα ενδεικτικό παράδειγμα του πώς η ψυχαγωγία και ο τουρισμός μπορούν να συνεργαστούν, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Μένει να διαπιστωθεί αν η ιδέα αυτή θα μεταφερθεί και σε άλλες πόλεις του κόσμου, περιλαμβάνοντας ίσως κάποια στιγμή και την Ελλάδα, που ήδη χρησιμοποιείται ως φόντο για μεγάλες παραγωγές.

Διαβάστε ακόμα:

Η ιαπωνική σχολική κουλτούρα γίνεται ταξιδιωτική εμπειρία

Η τεχνολογία στην εστίαση και οι τάσεις από το μέλλον

4 βραβεία ERMIS στον ΕΟΤ για την καμπάνια στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων