Η καμπάνια του ΕΟΤ, που υλοποιήθηκε στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, προβάλλοντας τη χώρα μας ως τον απόλυτο προορισμό για διακοπές, απέσπασε 4 βραβεία ERMIS 2025, ανάμεσά τους και το κορυφαίο GRAND ERMIS, στη τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Ωδείο Αθηνών.
Με επίκεντρο το λογότυπο της ελληνικής φιλοξενίας και την αίσθηση της «νίκης», η καμπάνια του ΕΟΤ ενσωμάτωσε χρυσαφί ελληνικά ηλιοβασιλέματα, τα ασημένια χρώματα του ελληνικού βυθού και τη χάλκινη άμμο των ελληνικών παραλιών. Οι εικόνες αυτές εμφανίστηκαν στις οθόνες και τις διαφημιστικές πινακίδες του Παρισιού, αναδεικνύοντας τα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, με στόχο να προσελκύσουν τους Γάλλους και διεθνείς επισκέπτες να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στην Ελλάδα.
Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την Ogilvy για τον ΕΟΤ, διακρίθηκε στις εξής κατηγορίες:
GRAND ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR
GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)
GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Σειρά Έργων»)
SILVER ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα»)
Με αφορμή τις νέες αυτές διακρίσεις, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, δήλωσε: «Αποτελεί χαρά και τιμή για εμάς η συνέχιση της επιτυχίας και της αναγνώρισης των διαφημιστικών προσπαθειών του ΕΟΤ, σε αυτή την ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι να προβάλλουμε την Ελλάδα ως τον ιδανικό προορισμό για αξέχαστες διακοπές, μέσα από μηνύματα που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού μας. Ευχαριστούμε τη διαφημιστική εταιρεία και όλα τα στελέχη του Οργανισμού για την αφοσίωση στην ποιότητα και την εξαιρετική δουλειά που παρουσίασαν, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην άριστη απόδοση αυτής της καμπάνιας. Φέτος, αναμένουμε να ξεπεράσουμε για πρώτη φορά τα 2 εκατ. Γάλλους τουρίστες στην Ελλάδα».
Διαβάστε ακόμα:
Η Tέχνη του Mixologist και ο ρόλος του στον Τουρισμό
Το τουριστικό θαύμα της Ισπανίας ως βασικός πυλώνας ενίσχυσης της οικονομίας και της απασχόλησης
Συμμαχία για τη γαστρονομία και τη φιλοξενία σε αρμονία με τη φύση