Αν και η πανδημία έβαλε φρένο σε ορισμένες εξελίξεις στον κλάδο της φιλοξενίας, σχεδιαστές, ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες και επιχειρηματίες εργάστηκαν σκληρά για να εξελιχθούν και να αγκαλιάσουν τις νέες ανάγκες αλλά και αναπάντεχες δυνατότητες.

20

Αυτό είχε ως συνέπεια πολλοί παγκόσμιοι ηγέτες να εκμεταλλευτούν τον χρόνο της παύσης ώστε να δοκιμάσουν νέα πράγματα, να αξιοποιήσουν ευκαιρίες, να εμπνευστούν νέες ιδέες και να συνεχίσουν να προοδεύουν, με κινητήρια δύναμη το πάθος. Το 2021, το συνέδριο Boutique Lifestyle Leadership Conference της Boutique Lifestyle Leaders Association, BLLA, έλαβε χώρα εικονικά και παρείχε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να συνεργαστούν και να μοιραστούν τα συναρπαστικά έργα πάνω στα οποία δούλευαν, καθώς και έναν χώρο μέσω του οποίου θα μπορούσαν να πλοηγηθούν μακριά από τα νέα εμπόδια που αντιμετώπιζε o κλάδος. Από τις συζητήσεις του συνεδρίου, προέκυψαν νέα έργα, τα οποία αναδεικνύουν την επιμονή, τη δυναμική και την ανθεκτικότητα του κλάδου. Παράλληλα, κάποια από αυτά τα εντυπωσιακά έργα, καταδεικνύουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία που προωθεί ο κλάδος της φιλοξενίας και αναδεικνύουν τις βασικές αξίες που πρεσβεύει ο τρόπος ζωής των μπουτίκ ξενοδοχείων.

Τα τρία ξενοδοχεία που επιλέχθηκαν ως αντιπροσωπευτικά projects της δύσκολης περιόδου του κορωνοϊού, είναι τα ακόλουθα:

The June Motel: Καινοτομία, Δημιουργικότητα και Επαναπροσδιορισμός των Ταξιδιωτικών Εμπειριών

Η εν λόγω ομάδα δημιουργικών μυαλών, εργάζεται ακατάπαυστα για να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα μοτέλ και μένουμε σε αυτά. Το γυναικείο δίδυμο που εμφανίζεται στο «Motel Makeover» του Netflix, δίνει άλλη διάσταση στη σκηνή του μοτέλ. Η April Brown και η Sarah Sklash ίδρυσαν το The June Motel concept που περιλαμβάνει επί του παρόντος δύο τοποθεσίες,  μία στο Τορόντο, στην κομητεία Prince Edward και ακόμη μία στην παραλία Sauble του Καναδά.

Η Sarah και η April ξεκίνησαν τα ταξίδια τους ως ξενοδόχοι, αγοράζοντας και μεταμορφώνοντας πλήρως ένα παλιό μοτέλ ψαράδων σε ένα νέο trend για τους millennials, που επισκέπτονται τη χώρα του κρασιού με στυλ.

‘Όπως αναφέρουν, η ιδέα τους ήταν να ξανασκεφτούν την εμπειρία της διαμονής σε ένα μοτέλ, το οποίο παραδοσιακά είναι ένα κατάλυμα μόνο για ύπνο. Θέλοντας να δημιουργήσουν μια εμπειρία γύρω από αυτό, επένδυσαν πολλά σε κοινόχρηστους χώρους, που φέρνουν τους ανθρώπους κοντά. Στο μοτέλ του Τορόντο για παράδειγμα, υπάρχει ένας απίθανος περιβάλλων χώρος που φιλοξενεί μια μεγάλη φωτιά, για να απολαμβάνουν οι συνταξιδιώτες τη νύχτα, καθώς και ένα μπαρ που σερβίρει τοπικό κρασί και μπύρες. Μάλιστα, κατά την κατασκευή του, το πάθος τους ήταν τέτοιο, που έκαναν τα πάντα μόνες τους, εκτός από τα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά. Από την άλλη πλευρά, στην παραλία Sauble, η πισίνα και το καταπράσινο εστιατόριο καλούν τους επισκέπτες να απολαύσουν μια εμπειρία προσανατολισμένη στην κοινότητα. Είναι αλήθεια ότι ο χρόνος που ξόδεψαν οι δημιουργοί τους για να σκεφτούν την όλη εμπειρία και σε τι θέλουν να εξελιχθεί η κουλτούρα των μοτέλ, ήταν πολύς.  Από ένα ποτήρι κρασί κατά το check-in, μέχρι τοπικές πινελιές τέχνης, το δίδυμο πήρε στα χέρια του τη σκοτεινή και δυσδιάκριτη ιδέα του μοτέλ και το μεταμόρφωσε σε έναν φωτεινό και ζωντανό χώρο, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να συναναστραφούν και να διασκεδάσουν.

Πλέον, η April Brown και η Sarah Sklash εργάζονται ακατάπαυστα για να δημιουργήσουν μια νέα θέση στον ταξιδιωτικό κλάδο, καλύπτοντας ένα σύνολο ταξιδιωτών που ενστερνίζεται το νέο τους όραμα, επιφυλάσσοντας και άλλες εκπλήξεις για το μέλλον.

Το AndBeyonds Mindful Approach ανοίγει τις πόρτες σε νέες εμπειρίες

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τίτλο «The Boutique Hotel Experience: Alfresco», η Nicole Robinson,  Chief Marketing Officer στο andBeyond, μοιράστηκε τις καινοτόμες ιδέες της εταιρείας που είχε την τύχη να παρακολουθήσει να υλοποιούνται. Με 29 καταφύγια, το andBeyond προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία στην άγρια φύση, παρέχοντας συγκλονιστικά σαφάρι αφρικανικού στυλ.

Το AndBeyond ξεκίνησε την αποστολή του πριν από 30 χρόνια με διαφανείς βασικές αξίες. Όπως επισημαίνει η κα Robinson, μέσα από τη φροντίδα της γης, της άγριας ζωής και των ανθρώπων, καθώς και μέσω της εξαιρετικής εμπειρίας του επισκέπτη, θα μπορούσαμε να αφήσουμε τον κόσμο μας ένα καλύτερο μέρος. Αυτός ο χαριτωμένος πυλώνας στον οποίο στηρίζεται η εταιρεία, είναι μια αναζωογονητική υπενθύμιση για όλους στον ταξιδιωτικό κλάδο. Ευτυχώς, η δέσμευσή τους σε αυτή την ιδέα δεν μειώθηκε κατά τη διάρκεια της 30χρονης επιτυχίας τους. Στην πραγματικότητα, η πανδημία τους έδωσε την ευκαιρία να αποδείξουν την αέναη αφοσίωσή τους.

Αυτό που εμπνέει τους ανθρώπους του κλάδου στην προσέγγιση του andBeyond boutique, είναι η συνέπεια στη λειτουργία με ανέπαφες τις πεποιθήσεις, ακόμη και εν μέσω μιας πανδημίας. Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες του andBeyond έχουν έδρα στο εξωτερικό, συνεπώς αντιμετώπισαν μια ιδιαίτερα δύσκολη πρόκληση, κυρίως από τους διαρκώς μεταβαλλόμενους ταξιδιωτικούς κανονισμούς. Ενώ ορισμένες μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες αναγκάστηκαν να θυσιάσουν θέσεις απασχόλησης, η andBeyond ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση επιμένοντας και εμμένοντας στη διατήρησή τους.

Σχετικά, η κα Robinson σχολίασε ότι, αυτό που συνέβη τελικά κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, ήταν ότι η ομάδα παρέμεινε ενωμένη μέσα από ένα πραγματικά ισχυρό όραμα. Η επιχείρηση κατάφερε να διατηρήσει όλο το προσωπικό της, κρατώντας το όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 100% των αποδοχών τους, καθώς ο μισθός ενός εργαζόμενου στην Αφρική, φροντίζει για άλλα 10 μέλη της οικογένειάς του.

Η προσεγμένη προσέγγισή τους στη διατήρηση ενός σαφούς και υπέροχα εκτελεσμένου οράματος, κάνει τον boutique τρόπο να ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλες ταξιδιωτικές επιλογές. Η διασφάλιση της φροντίδας των ανθρώπων και η προτεραιότητα της ευημερίας και της διατήρησης κάθε μοναδικής γης ή κοινότητας, αποτελεί κοινό όραμα για τους boutique επιχειρηματίες, καθώς αναπτύσσεται η ταξιδιωτική βιομηχανία.

HOY Hotel Paris Επιχειρηματίες με αναζωογονητικές ιδέες

Πριν από δύο χρόνια, η Charlotte Gomez de Orozco,  άνοιξε στο Παρίσι ένα μπουτίκ ξενοδοχείο με θέμα τη γιόγκα. Όταν οι άνθρωποι ακούν ότι αυτότο ξενοδοχείο είναι συγκεκριμένα ένα «ξενοδοχείο γιόγκα», η ιδιοκτήτριά του εξηγεί ότι κατασκευάστηκε έτσι ώστε να διευκολύνει τη βαθύτερη σύνδεση με τον διαλογισμό και τη γιόγκα. Πρόκειται για ένα μικρό boutique ξενοδοχείο, με 21 δωμάτια και 2 δωμάτια φροντίδας, όπου κάθε μέρα παραδίδονται από 5 έως 6 μαθήματα γιόγκα όλων των επιπέδων. Οι δημιουργοί του σχεδίασαν ειδικά τα στούντιο γιόγκα για να διευκολύνουν μια βαθύτερη και πιο στοχευμένη πρακτική. Τα στούντιο φωτίζονται έτσι ώστε να αποφευχθεί η απόσπαση της προσοχής κατά τη διάρκεια της προπόνησης και οι θερμαινόμενοι χώροι επιτρέπουν στο σώμα να είναι πιο χαλαρό, να εμβαθύνει στις προπονήσεις και να αισθάνεται ζεστό, σαν στο σπίτι του, όπως περιγράφουν οι εμπνευστές του. Η προσέγγιση της εμπειρίας του ξενοδοχείου είναι ολιστική, προσκαλώντας τους επισκέπτες να απολαύσουν το καταφύγιο με όλο το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους.

Εκτός από το γιόγκι ντιζάιν, το ξενοδοχείο ενσωματώνει επίσης βιώσιμα στοιχεία. Απαγορεύοντας τα πλαστικά, γεμίζοντας τους χώρους τους με φυτά και λουλούδια και προσφέροντας ένα μενού αποκλειστικά με βάση τα φυτά, το ξενοδοχείο ελπίζει να προσφέρει ένα περιβάλλον όπου οι επισκέπτες θα έρθουν σε ουσιαστική επαφή με τη γη. Η προσοχή στη λεπτομέρεια στο HOY Hotel Paris είναι εντυπωσιακή, συμπληρώνοντας τη συνολική ροή του «Fung Shai». 

Ακριβώς αυτό που κάνει το project μοναδικά «μπουτίκ», η φιλοσοφία του,  προσανατολισμένη στη λεπτομέρεια. ‘Όπως τονίζει η ιδιοκτήτριά του, η βιομηχανία των μπουτίκ ξενοδοχείων έχει την ευκαιρία να ζήσει μέσα στις κοινότητες, συνεργαζόμενη με τοπικούς προμηθευτές και εποχιακά συστατικά. Αν και οι τιμές είναι κάποιες φορές υψηλότερες  από άλλα ξενοδοχεία, αυτό είναι το τίμημα της συνεργασίας με καλά προϊόντα. Εξάλλου, επενδύοντας σε επιχειρήσεις που επενδύουν σε τοπικές κοινότητες, οι τουρίστες γεύονται, βιώνουν και υποστηρίζουν άμεσα τον τοπικό πολιτισμό και τους ανθρώπους του.

Σχετικά, η κα η Ariela Kiradjian, Partner και COO της BLLA , σημείωσε ότι  αυτό είναι που κάνει τους ξενοδόχους μπουτίκ λίγο διαφορετικούς από τους άλλους,  είναι ότι το ξενοδοχείο αποτελεί πραγματικά μια προέκταση του σπιτιού του ταξιδιώτη. Σημειώνεται ότι το επόμενο, 11ο συνέδριο της BLLA, θα πραγματοποιηθεί στις 24 και 25 Οκτωβρίου στο Λος Άντζελες.  

Διαβάστε ακόμα:

Δείπνο πάνω σε πανύψηλα δέντρα, βόλτες με κανό, ατελείωτα χρώματα: 7 πανέμορφα ξενοδοχεία και καταφύγια μέσα σε δάση

Τravel +Leisure: 2 ξενοδοχεία σε ελληνικά νησιά στα καλύτερα του κόσμου για φέτος- Το Kalesma στη Μύκονο και το Rooster στην Αντίπαρο

«Μykonos»: 15 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο που έχουν στο brand name τους το όνομα του κυκλαδίτικου νησιού