Σε νέα μελέτη η οποία πραγματοποιήθηκε σε ικανό δείγμα ταξιδιωτών των ΗΠΑ από την Kasa Living, Inc., διαπιστώνεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία, δηλαδή το 90% των Αμερικανών προτιμά την περιορισμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό του ξενοδοχείου.

29

Περαιτέρω, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι οι συχνοί ταξιδιώτες, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι νεότερες γενιές, ηγούνται των αυτοκατευθυνόμενων εμπειριών, με έμφαση στα ξενοδοχεία και στα καταλύματα που προσφέρουν τη δυνατότητα διαχείρισης μέσω της τεχνολογίας, ενώ αντίθετα, η ανάγκη για παραδοσιακές ανέσεις φθίνει πλέον σημαντικά.

‘Όπως αναφέρει ο κ. Roman Pedan, Διευθύνων Σύμβουλος της Kasa, τα δεδομένα αυτά υποστηρίζουν και τη στάση των πελατών της εταιρείας, όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια: Η ευελιξία έρχεται πρώτη. Ειδικά σε έναν απομακρυσμένο και υβριδικό κόσμο, οι ταξιδιώτες αναλαμβάνουν τον έλεγχο του πώς και πού εργάζονται, πώς και που ψυχαγωγούνται, συνεπώς ο κλάδος πρέπει να προσαρμοστεί για να καλύψει αυτές τις ανάγκες.

Μεταξύ άλλων, τα πρόσθετα βασικά ζητούμενα, περιλαμβάνουν τα εξής:

Οι ταξιδιώτες προτιμούν ευέλικτες τοποθεσίες και λιγότερες διαδικασίες

Για τους σημερινούς ταξιδιώτες, είτε πρόκειται για οικογένειες σε διακοπές, είτε για επαγγελματίες που εργάζονται εξ αποστάσεως, τα καλύτερα καταλύματα είναι εκείνα που μπορούν να καλύψουν μια σειρά από ανάγκες. Σχετικά με τη δήλωση αυτή, το 98% των ερωτηθέντων συμφώνησε απόλυτα, ενώ το 57% εξέφρασε τη θετική του στάση.

Ειδικότερα για τους νέους ταξιδιώτες, το φυσικό checkin είναι επιβαρυντικό, οδηγώντας την όλη διαδικασία σε υποτίμηση. 

Παράλληλα, το 73% των ερωτηθέντων παρέθεσε τις δυσμενείς εμπειρίες που είχε με το φυσικό checkin, συμπεριλαμβανομένων υπερβολικών διαδικασιών (44%), λανθασμένων πληροφοριών (32%) και προσωπικού που ήταν αρνητικό (31%) ή τελείως απόν (22%).

Το 47% των Millennials αξιολόγησε το check-in στη ρεσεψιόν και την υπηρεσία δωματίου ως χαμηλής προτεραιότητας, σε σύγκριση με το 34% του Gen X και το 22% των Baby Boomers.

Οι επισκέπτες τείνουν προς τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες

Οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών εκτιμούν την ευκολία και την ευελιξία του εικονικού σχεδιασμού ταξιδιού, με τους νεότερους ταξιδιώτες να δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς αυτό.

Το 97% των ερωτηθέντων απάντησε ότι προτιμά να χειρίζεται τουλάχιστον ένα μέρος του προγραμματισμού του ταξιδιού του, μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου.

Οι Gen Z και Millennials έχουν 2 φορές περισσότερες πιθανότητες να προτιμήσουν το εικονικό checkin μέσω μιας εφαρμογής ή ιστότοπου από τους Gen X ή τους Boomers.

Οι συχνοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για το digital

Το 99% των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν 5 και πλέον ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, δήλωσαν ότι προτιμούν να αντικαταστήσουν τις προσωπικές αλληλεπιδράσεις με ψηφιακές εμπειρίες.

Φαίνεται ότι η αυτοκατευθυνόμενη εμπειρία υπερισχύει των φυσικών αλληλεπιδράσεων με το προσωπικό, ειδικά για τους νεότερους επισκέπτες.

Η πλειονότητα των ερωτηθέντων απάντησε ότι προτιμά μια ευέλικτη, απρόσκοπτη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών από μια προσέγγιση που απαιτεί προσωπική αλληλεπίδραση, συμπεριλαμβανομένου του 62% τόσο της Gen Z όσο και των Millennials.

Οι παραδοσιακές ανέσεις δεν ενδιαφέρουν τους ταξιδιώτες, εφόσον τα ξενοδοχεία δεν καλύπτουν βασικές ανάγκες όπως η ιδιωτικότητα και η ησυχία

Οι ταξιδιώτες ξεπερνούν τις συμβατικές προσφορές όπως η υπηρεσία δωματίου, το προσωπικό της ρεσεψιόν αλλά και ανέσεις όπως είναι οι πισίνες και γυμναστήρια.

Το 61% των εν δυνάμει ταξιδιωτών που συνδυάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια με την αναψυχή, απάντησε ότι αυτές οι υπηρεσίες έχουν περιορισμένη απήχηση, ενώ το 34% των ταξιδιωτών συμφώνησε συνολικά.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(123483)
      ["id"]=>
      int(123483)
      ["title"]=>
      string(6) "hotel3"
      ["filename"]=>
      string(17) "hotel3-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(382326)
      ["url"]=>
      string(66) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(108) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/ereyna-oi-dyo-proteraiotites-tis-neas-g/attachment/hotel3-2/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "9"
      ["description"]=>
      string(174) "Tο 56% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί μόνο μερικές από τις διαθέσιμες ανέσεις/Photo: Unsplash"
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(8) "hotel3-2"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(123395)
      ["date"]=>
      string(19) "2022-09-07 12:48:37"
      ["modified"]=>
      string(19) "2022-09-07 12:50:53"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(2560)
      ["height"]=>
      int(1636)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(67) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(67) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-300x192.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(300)
        ["medium-height"]=>
        int(192)
        ["medium_large"]=>
        string(67) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-768x491.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(491)
        ["large"]=>
        string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-1024x655.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(1024)
        ["large-height"]=>
        int(655)
        ["1536x1536"]=>
        string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-1536x982.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1536)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(982)
        ["2048x2048"]=>
        string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/09/hotel3-2048x1309.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(2048)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(1309)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι οι περισσότερες ανησυχίες των ταξιδιωτών εκφράζονται για την έλλειψη ιδιωτικότητας και τη φασαρία που επικρατεί στα ξενοδοχεία και που δεν προσφέρεται λύση για αυτό, παρά για τις ανέσεις.

Περαιτέρω, το 56% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι χρησιμοποιεί μόνο μερικές από τις διαθέσιμες ανέσεις, συμπεριλαμβανομένου του 17% που συνήθως χρησιμοποιεί μόνο λίγες ή καθόλου.

Από το 81% των ταξιδιωτών που αντιμετώπισαν ενοχλητικούς επισκέπτες στο ξενοδοχείο, το 70% ανέλαβε δράση. Αλλά οι νεότεροι επισκέπτες έδειξαν απροθυμία να παραπονεθούν: Μόνο το 47% του Gen Z και το 59% των Millennials ανέλαβαν δράση, σε σύγκριση με το 70% των Baby Boomers.

Η έρευνα της Kasa διεξήχθη από την Wakefield Research μεταξύ 23 Ιουνίου και 28 Ιουνίου, μεταξύ 1.000 ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, οι οποίοι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν μία διανυκτέρευση για επαγγελματικούς λόγους ή να ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες. 

Διαβάστε ακόμα:

Πάνω από 150 ευρώ η διανυκτέρευση στα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Σεπτέμβριο

Εύβοια: Σε ποια περιοχή θα γίνει παραθεριστικός οικισμός 1.100 ατόμων

Έρχονται τα επισκέψιμα Ελαιοτριβεία, Ζυθοποιεία και Τυροκομεία