Η Taylor Swift είναι ίσως η επιδραστικότερη καλλιτέχνις της γενιάς της, καθώς εκτός από τη μουσική της, οι απόψεις της και η στάση ζωής της επηρεάζουν εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της παγκοσμίως.
Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι θαυμαστές της να αρχίσουν να την ακολουθούν και στα ταξίδια της. Ιδιαίτερα οι Αμερικανοί, οι οποίοι δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν εισιτήριο για το Swift’s Eras Tour στις ΗΠΑ, αποφάσισαν να ταξιδέψουν, στην Ευρώπη κυρίως, συνδυάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις διακοπές τους με τις ζωντανές εμφανίσεις της αγαπημένης τους ερμηνεύτριας.
Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, καθώς σύμφωνα με την Ticketmaster, η οποία είχε ξεκινήσει την προπώληση των εισιτηρίων για τις συναυλίες στις ΗΠΑ, εκατομμύρια πιστοί θαυμαστές της τραγουδίστριας, που περίμεναν στις ουρές για δύο ημέρες, δεν κατάφεραν να αγοράσουν εισιτήρια, με την εταιρεία να απολογείται ότι δεν ήταν δυνατόν να ανταποκριθεί στην πρωτοφανή ζήτηση.
Ενώ στις δεκαετίες που προηγήθηκαν, σημειώνονταν συχνά μετακινήσεις θαυμαστών από χώρα σε χώρα για την παρακολούθηση μεγάλων συναυλιών, ποτέ άλλοτε δεν είχε δημιουργηθεί ξεκάθαρη ταξιδιωτική πρόταση που να αφορά τόσο μεγάλο αριθμό τουριστών και μάλιστα από διαφορετικές ηπείρους. Σύμφωνα με την έκθεση Travel Trends 2024 της Skyscanner, η νέα αυτή τάση του επονομαζόμενου «Gig Tripping», η οποία απογειώθηκε με την ανακοίνωση της διεθνούς περιοδείας για το 2024, τόσο της Taylor Swift, όσο και της Olivia Rodrigo, αποτελεί πλέον μία από τις κορυφαίες τάσεις για το 2024.
Περαιτέρω, η έκθεση διαπιστώνει ότι, συνολικά, το 44% των Αμερικανών είναι πρόθυμοι να πετάξουν σε κοντινές αποστάσεις για να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, ενώ το 18% θα πραγματοποιούσε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων για τον ίδιο σκοπό.
Ο συνδυασμός μουσικής και διακοπών, προσελκύει ένα νέο ρεύμα ταξιδιωτών στην Ευρώπη
Και, ενώ το 34% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ σχεδιάζει να παρακολουθήσει τοπικές μουσικές εκδηλώσεις το 2024, ποσοστό που αυξάνεται σε 50% στις ηλικίες 25 έως 34 ετών, ένα σημαντικό 60% βλέπει θετικά το ενδεχόμενο να παρακολουθήσει συναυλίες στο εξωτερικό σε συνδυασμό με διακοπές, κυρίως για εξοικονόμηση χρημάτων.
Από πλευράς της, η ταξιδιωτική εταιρεία Travelmation επιβεβαιώνει αυτή την τάση, καθώς διαπιστώνει αύξηση στα αιτήματα για «συγχρονισμό συναυλιών», τόσο από οικογένειες με παιδιά, όσο και από ενήλικες ταξιδιώτες ποικίλου αριθμητικού μεγέθους, που θέλουν να εξασφαλίσουν εισιτήρια για το τουρ της διάσημης τραγουδίστριας. Συνήθως, τα ταξίδια μακρινών αποστάσεων διαρκούν περίπου 10 ημέρες, ωστόσο η νέα τάση έχει εκτινάξει τη ζήτηση και στα πακέτα λιγότερων ημερών διακοπών, προσελκύοντας ταξιδιώτες που παραδοσιακά δεν θα ταξίδευαν σε άλλη ήπειρο.
Παράλληλα, αρκετά ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού, παρατηρούν ότι οι «μουσικοί ταξιδιώτες» δεν περιορίζονται μόνο στην επίσκεψη της πόλης που πραγματοποιούνται οι συναυλίες, αλλά προγραμματίζουν και εξορμήσεις σε όλη τη χώρα. Στην Ιταλία, για παράδειγμα, με αφορμή τις εμφανίσεις της Taylor Swift στο Μιλάνο, δεν είναι λίγοι οι επισκέπτες που παρατείνουν τη διαμονή τους για να γνωρίσουν τη χώρα, με τα τοπικά μέσα να αναφέρουν ότι εντέλει η τραγουδίστρια υποστηρίζει την τοπική οικονομία σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμα:
Γιατί να ταξιδέψετε στο Πέζαρο, την πολιτιστική πρωτεύουσα της Ιταλίας για το 2024
Ποιος είναι ο ρόλος των «νυχτερινών δημάρχων» σε 80 πόλεις του κόσμου