Μία συναρπαστική τεχνολογική εφαρμογή βρέθηκε στο επίκεντρο του πρόσφατου ακαδημαϊκού έργου Spark του ακαδημαϊκού ιδρύματος Les Roches, στο οποίο φοιτητές ΜΒΑ συνεργάστηκαν με την ελβετική εταιρεία τεχνολογίας Inside Reality.
Το ακαδημαϊκό έργο με τίτλο Travel Agency 5.0, διερεύνησε την εμπειρία των καταναλωτών στο στάδιο της προαγοράς, με τη χρήση καθηλωτικής εικονικής πραγματικότητας.
Πώς η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει στη σωστή αγορά ταξιδιού
‘Όπως ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Jürgen Debusmann, η Inside Reality ειδικεύεται στην εικονική πραγματικότητα χωρίς γυαλιά. Μέσα στις ειδικές αίθουσες, οι καταναλωτές μπορούν να βιώσουν την εκάστοτε τοποθεσία σε διαφορετικές εποχές, να εξερευνήσουν προορισμούς εικονικά και να είναι απόλυτα σίγουροι ότι κάνουν τη σωστή αγορά ταξιδιού.
Η τεχνολογία αυτή μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να εντοπίσουν πιθανές υπηρεσίες και επιχειρηματικές ευκαιρίες και να κατανοήσουν καλύτερα τις κινήσεις της αγοράς. Επιπλέον, το λογισμικό βασίζεται πλήρως στον ιστό και «τρέχει» στις περισσότερες κινητές ή σταθερές συσκευές, χωρίς καμία εγκατάσταση.
Σε όλους τους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας, από τον τουρισμό και τις εκδηλώσεις έως τα πολυτελή ταξίδια και τα ξενοδοχεία, η εικονική πραγματικότητα έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές άνθρακα. ‘Οπως εξηγεί ο Λέκτορας και επόπτης του έργου, Δρ Brendan Cronin, πριν παρουσιάσουν τα ευρήματα στον κ. Jürgen και την ομάδα του, οι φοιτητές είχαν καθήκον να διατυπώσουν τη γνώμη τους σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
Τα ακαδημαϊκά έργα Spark επιτρέπουν σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές να εφαρμόσουν το αντικείμενο των σπουδών τους, δουλεύοντας σε έργα του πραγματικού κόσμου με πραγματικές εταιρείες. Οι συμμετέχοντες συνεργάζονται για να προσφέρουν αποτελέσματα που εκτιμώνται ιδιαίτερα και μπορούν να αναπτυχθούν περαιτέρω. Επιπλέον, η φύση του πραγματικού κόσμου, παρουσιάζει ένα βάθος μάθησης που δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω θεωρητικών σπουδών.
Η φιλοξενία βρίσκεται στην αρχή του ταξιδιού της στην εικονική πραγματικότητα
Χωρίς αμφιβολία η φιλοξενία βρίσκεται στην αρχή του ταξιδιού της, στην εικονική πραγματικότητα όσον αφορά τη χρήση της, με έργα όπως το Travel Agency 5.0 που συμβάλλουν στη σύνδεση της τεχνολογίας με τους καταναλωτές και στην ανακάλυψη διαφορετικών χρήσεων.
Αν και όλη αυτή η ιδέα της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό είναι κάτι πολύ νέο, η ακαδημαϊκή έρευνα διαπίστωσε ότι περίπου το 73% των ερωτηθέντων είχαν την τάση να χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνολογία, συνεπώς υπάρχει η πίστη ότι έχει μεγάλες δυνατότητες στο μέλλον για όλες τις επιχειρήσεις, καθώς βοηθά τον τουρίστα να ονειρεύεται τον προορισμό πριν μεταβεί σε αυτόν για να τον βιώσει.
Για τον κ. Jürgen, η εικονική πραγματικότητα θα γίνει ο προτιμώμενος τρόπος για να επιλέξει κανείς το επόμενο θέρετρο, ξενοδοχείο, κρουαζιέρα ή κατάλυμα. Και, καθώς οι προσδοκίες του κλάδου αλλάζουν γύρω από την εμπειρία και τη βιωσιμότητα, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να προσεγγίσουν νέες αγορές και πελάτες μέσω μιας απρόσκοπτης, συναρπαστικής και ηθικά ευθυγραμμισμένης εμπειρίας.
Το Les Roches είναι ελβετικό ίδρυμα που επικεντρώνεται στη δημιουργία των καινοτόμων επιχειρηματιών του αύριο. Ιδρύθηκε το 1954 και προσφέρει τόσο προπτυχιακούς όσο και μεταπτυχιακούς τίτλους στη Διοίκηση Φιλοξενίας και Τουρισμού, σύμφωνα με το ελβετικό μοντέλο εκπαίδευσης. Με πανεπιστημιουπόλεις σε όλη την Ελβετία και την Ισπανία και φοιτητικό σώμα περισσότερων από 100 διαφορετικών εθνικοτήτων, το ίδρυμα προσφέρει στους φοιτητές μια μοναδική πολιτιστικά διαφορετική εμπειρία. Από το 2021, το Les Roches έχει επίσης μια ακαδημαϊκή συμμαχία με την Ινδική Σχολή Φιλοξενίας (ISH). Μέρος της Sommet Education, παγκοσμίως ηγέτης στην εκπαίδευση φιλοξενίας, το Les Roches είναι διαπιστευμένο από την Επιτροπή Ανώτατης Εκπαίδευσης της Νέας Αγγλίας.
Διαβάστε ακόμα:
Το 2023 είναι η χρονιά του έξυπνου ταξιδιώτη για το πότε, πού και πώς θα ταξιδέψει
Female Travel: 8 απολαυστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε δημοφιλείς πόλεις του κόσμου
8 τρόποι να μειώσουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας στα αεροπορικά ταξίδια