Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic», η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του αναφέρει τα εξής: «Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής».
Παράλληλα προσθέτει: «Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο. Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο».
Να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Κρήτης, ταξίδεψε στη Ρουμανία και στη Δανία, προκειμένου να συμμετέχει στα Workshops Choose Greece και Greek Tourism, αντίστοιχα. Στη Ρουμανία, το WorkShop έλαβε χώρα στο κέντρο του Βουκουρεστίου, στο χώρο εκδηλώσεων Le Chateau, ενώ στη Δανία, στην Κοπεγχάγη ο Scandic Falkoner. Κατά τη διεξαγωγή των Workshops, εκπρόσωποι της Περιφέρεια Κρήτης πραγματοποίησαν επαγγελματικές συναντήσεις (Β2Β) με ταξιδιωτικά γραφεία Ρουμανίας και Δανίας όπως Paralela 45, Tez Τour Romania, Spies, Svanerejser κ.ά., τα οποία ενημερώθηκαν για τα νέα του προορισμού, ενώ και στα δύο WorkShops έγινε παρουσίαση της Κρήτης σε όλους τους συμμετέχοντες.
Από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες η τουριστική αγορά της Ρουμανία για την Κρήτη
Η τουριστική αγορά της Ρουμανίας είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες για την Κρήτη, με σημαντικά ποσοστά αύξησης σε αφίξεις το 2023 (65,5% αύξηση σε σχέση με το 2022, φθάνοντας στις 125.000 αφίξεις), αλλά και με σημαντική προοπτική για αύξηση την σεζόν του 2024 αν ληφθεί υπόψη ότι μόνο για το αεροδρόμιο Ηρακλείου έχουν αυξηθεί κατά 38,6% οι αεροπορικές θέσεις. Οι Ρουμάνοι αγαπούν την Κρήτη και αυτό ήταν εμφανές τόσο στην προσέλευση των επαγγελματιών όσο και στα σχόλιά τους για το νησί.
Οι Δανοί προτιμούν να ανακαλύπτουν τις ομορφιές του τόπου από το να παραμένουν εντός των ξενοδοχείων
Η Δανία αποτελεί σταθερή αγορά εδώ και πολλά χρόνια για το νησί, με τους Δανούς να προτιμούν κυρίως τη Δυτική Κρήτη αλλά και τους υπόλοιπους προορισμούς του νησιού. Στόχος της Περιφέρειας είναι οι Σκανδιναβοί, και κατ’ επέκταση οι Δανοί, να ανακαλύψουν τις ομορφιές όλης της Κρήτης. Από την αλληλεπίδραση με τους πράκτορες, διαφάνηκε ότι οι πελάτες τους προτιμούν να ανακαλύπτουν τις ομορφιές ενός τόπου, από το να παραμένουν εντός των ξενοδοχείων.
Διαβάστε ακόμα:
Πόλος έλξης η Κρήτη για τους Γάλλους τουρίστες
Η Διαφορετική, η Ανθεκτική, η Αειφόρος, η Συνεργατική και Ολιστική Κρήτη
Μανόλης Χαρούλης: Μια αυθεντική κρητική φιγούρα στην Ορεινή Κρήτη