Αγαπημένος προορισμός για τους Γάλλους είναι η Κρήτη, καθώς καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους για διακοπές ανάμεσα στους ελληνικούς προορισμούς.
Το ενδιαφέρον των Γάλλων για την Κρήτη επιβεβαιώθηκε και στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού «Salon Mondial du Tourisme» στο Παρίσι, στην οποία συμμετείχε για πρώτη φορά με δικό της περίπτερο 35 τ.μ. η Περιφέρεια Κρήτης. Παράλληλα με την έκθεση λάμβανε χώρα η Salon Destinations Nature με εστίαση στον περιπατητικό τουρισμό και τον τουρισμό δραστηριοτήτων στη φύση. Και τις τέσσερις ημέρες της έκθεσης το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης είχε εξαιρετικά μεγάλη επισκεψιμότητα. Αλλωστε η αγορά της Γαλλίας κατατάσσεται σταθερά τρίτη όσον αφορά στις τουριστικές αγορές για την Κρήτη, ενώ το ενδιαφέρον των επισκεπτών στρεφόταν κυρίως γύρω από τις δραστηριότητες στη φύση (κυρίως πεζοπορία), αλλά και τον πολιτισμό και τις διακοπές ήλιου – θάλασσας.
Μολονότι πρόκειται για έκθεση κοινού, έγιναν επίσης πολλές επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες της Γαλλίας αλλά και του Καναδά, διοργανωτές τουριστικών εκθέσεων, καθώς επίσης επηρεαστές της κοινής γνώμης, οι οποίοι επιθυμούν να προβάλλουν το νησί μας στο γαλλικό κοινό. Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε παράλληλη εκδήλωση στο εστιατόριο Laurier – Maison Mavromatis, εντός της Galeries Lafayette Champs Elysees, όπου ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού σε τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.
Ο κ. Κώτσογλου δήλωσε σχετικά: «Στο Παρίσι της κουλτούρας, της γαστρονομικής απόλαυσης, της αγάπης για την φύση και του φιλελληνισμού, η Κρήτη έχει μια ξεχωριστή θέση κι αυτή τη θέση ενισχύσαμε με την παρουσία της Περιφέρειας σε μια δεύτερη Γαλλική έκθεση, κοινού, για να παρέχουμε στους Γάλλους την δυνατότητα να έρθουν λίγο πιο κοντά στην Κρήτη, δίνοντας τους μια αίσθηση ενός παραδείσου τεσσάρων εποχών και ενός προορισμού πέρα από κάθε προσδοκία».
Δυναμική ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Κρήτης και στη διεθνή τουριστική έκθεση της Βιέννης – Ferien 2023, η οποία, μετά από απουσία δύο ετών, πραγματοποιήθηκε στην αυστριακή πρωτεύουσα, προσελκύοντας 68.923 επισκέπτες. Συμμετείχαν 840 εκθέτες από 80 χώρες και το σύνθημα της έκθεσης ήταν «ο γύρος του κόσμου σε τέσσερις ημέρες». Είναι η μεγαλύτερη έκθεση της Κεντρικής Ευρώπης, καθώς προσφέρεται ως κέντρο συναντήσεων για επαγγελματίες του κλάδου από όλες τις γειτονικές χώρες. Το ελληνικό περίπτερο με συνεκθέτη και την Περιφέρεια Κρήτης αποτέλεσε ξεχωριστό πόλο έλξης τόσο για το κοινό, όσο και για επαγγελματίες του τουρισμού, που εκφράστηκαν με τα καλύτερα λόγια για την Κρήτη.
Η Ελλάδα είναι από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους Αυστριακούς, σύμφωνα μάλιστα με την TUI «Η Ελλάδα παραμένει το αδιαμφισβήτητο φαβορί» για το καλοκαίρι του ΄23, ακολουθούμενη από Ισπανία και Τουρκία. Τα πρωτεία της χώρας μας επιβεβαιώνουν τόσο o όμιλος Dertour – ITS Billa Reisen, όσο και η Ruefa (μεγαλύτερη αλυσίδα τουριστικών Γραφείων της Αυστρίας). Η Κρήτη ιδιαίτερα, βρίσκεται στην κορυφή των ελληνικών προορισμών που ακολουθούν ανοδική τροχιά. Επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Περιφέρειας Κρήτης ήταν η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, πλαισιωμένη από το Δήμαρχο Ανωγείων Σωκράτη Κεφαλογιάννη, τον προϊστάμενο του Τμήματος Τουρισμού Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου Μανώλη Μαρκαντωνάκη και την Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Τμήματος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Π.Ε. Ηρακλείου Όλγα Μηλιώνη.
Η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνης, Μαρία Λιονή, δήλωσε σχετικά: «Επιστρέψαμε από τη Βιέννη πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον της Αυστριακής αγοράς για την Κρήτη ως τουριστικού προορισμού. Το νησί μας αποτελεί πόλο έλξης για τους Αυστριακούς και βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τους για το καλοκαίρι του 2023. Σε συζητήσεις μάλιστα με τουριστικούς πράκτορες και tour operators προκύπτει μεγάλο ενδιαφέρον για τις νότιες περιοχές του νησιού μας, που με τις ομορφιές της ενδοχώρας και τις ατελείωτες παραλίες κερδίζουν τις εντυπώσεις. Από τα μηνύματα, που λάβαμε, το 2023 οι αφίξεις των Αυστριακών τουριστών στην Κρήτη θα ξεπεράσει τις προσδοκίες μας».
Διαβάστε ακόμα:
Μύκονος: Οι 3 εφαρμογές που θα αλλάξουν την πολιτιστική εμπειρία του νησιού
Η Ρόδος γίνεται προορισμός υβριδικής εργασίας -Εγκαταστάθηκαν 17 digital nomads
H εφαρμογή που βοηθά τον ταξιδιώτη να κάνει την σωστή επιλογή προορισμού και εμπειριών