Η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από το Υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου.

12

Στην παρουσίαση της η κ. Ελένη Ζαχαρή, συνεργάτιδα του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στην συμπρωτεύουσα, σημείωσε το τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και την έναρξη μιας νέας εποχής με νέα ταυτότητα, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική.

Το νέο πρόσωπο της Κύπρου είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω  πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό. Προς τούτο, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.

Τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης, τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη. 

Το σήμα Heartland of Legends  αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων. Το σήμα  Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delightful Journeys μας εισάγουν  στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας. Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν  το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και «Οι Αμπελώνες της Κουμανδαρίας», ένα label που οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο, με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη που παράγεται μόνο στην Κύπρο. Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages.

Σύμφωνα με την κα Ζαχαρή: «Η Κύπρος στέλνει μήνυμα στον καθένα, σε αυτούς που επισκέφθηκαν την Κύπρο στο παρελθόν, σε αυτούς που ακόμα δεν επισκέφθηκαν την Κύπρο  και αυτούς που ζουν στην Κύπρο, ότι αυτός ο τόπος είναι αξιαγάπητος. Όλες οι ενέργειες του Υφυπουργείου Τουρισμού έχουν ως στόχο να ωφελήσουν πρώτα τον τόπο και τους ανθρώπους του και να τον αγαπήσουν ακόμη περισσότερο, τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ξένοι, γιατί αυτός ο τόπος είναι φροντισμένος. Έτσι λοιπόν το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, Love Cyprus».  

Στην εκδήλωση έγινε αναφορά και στη νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών και ανοίγει νέες προοπτικές. Επίσης, ο Commercial Manager της BBT Air, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας.

Στον χαιρετισμό της στην εκδήλωση η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής  Ενότητας Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου μίλησε για την αξιοζήλευτη δουλειά που γίνεται στον τομέα του τουρισμού στην Κύπρο, «για το νησί που όλοι αγαπάμε και παρά τα δυο χρόνια πανδημίας, δεν χανόμαστε ποτέ οι άνθρωποι που αγαπιόμαστε», για τα «ωραιότερα γήπεδα γκολφ που έχει δει στο νησί» και έκλεισε λέγοντας «να μας καλέστε να μας διδάξετε» για το πώς το όραμα κατασκευής μαρινών γίνεται πράξη στο πλαίσιο αξιοποίησης των ακτών.

Διαβάστε ακόμα:

Η Air Europa ξανάρχισε το καλοκαιρινό δρομολόγιo μεταξύ Αθήνας και Μαδρίτης

Πρόβλεψη για αφίξεις ρεκόρ 5.000 κρουαζιερόπλοιων το 2022

Η ανάγκη για ταξίδια νικά πανδημία και ακρίβεια