Tην τουριστική προώθηση της χώρας μέσω του Tik Tok, αποφάσισε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού καθώς έχει ήδη κλειδώσει σχετική διαφημιστική καμπάνια που αγγίζει σε προϋπολογισμό τα 100.000 ευρώ με ΦΠΑ, με στόχο τις παραδοσιακές αγορές της Βρετανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η διαφημιστική καμπάνια θα τρέξει από τον τρέχων μήνα έως και τον Σεπτέμβριο ενώ έχει συμφωνηθεί η δομή του προγράμματος, ο αριθμός των impressions ανά αγορά –στόχο και η κατανομή του προϋπολογισμού ανά χώρα. Ειδικότερα, από τον συνολικό προϋπολογισμό, κονδύλι ύψους 30.000 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ) θα διατεθεί με στόχευση την αγορά της Βρετανίας, από 20.000 ευρώ θα δαπανηθούν για τις αγορές της Γαλλίας και της Γερμανίας και 10.000 ευρώ για την αγορά της Ιταλίας.
Μέσω της καμπάνιας ο ΕΟΤ θα στοχεύσει σε ενήλικο κοινό με ποικίλα ενδιαφέροντα με στόχο, μέσω του εργαλείο Reach & Frequency (RnF) να καταστεί εφικτή η προσέλκυση επισκεπτών που επιθυμούν να ανακαλύψουν και να ενημερωθούν για τον προορισμό Ελλάδα. Σε ότι αφορά τα δημιουργικά, θα χρησιμοποιηθούν τα δημιουργικά υλικά του ΕΟΤ, θεματικά βίντεο, της βασικής επικοινωνιακής καμπάνιας του ΕΟΤ για το 2022 , με κεντρικό motto «Greece you will want to stay forever», αλλά και το βίντεο της city break καμπάνιας Greekend. Μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας, το διεθνές κοινωνικό δίκτυο Tik Tok θα παρέχει αναλυτικό report, στο οποίο θα περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα του διαφημιστικού προγράμματος.
Να σημειωθεί ότι το εργαλείο In Feed RnF Top Feed εγγυάται πως το βίντεο θα εμφανίζεται αυτόματα τέταρτο στην For You σελίδα του χρήστη όταν ανοίγει την εφαρμογή. Επίσης, το εργαλείο SuperLike 2.0 δίνει τη δυνατότητα όταν ο χρήστης πατήσει το εικονίδιο «μου αρέσει», να προβάλλεται κάποιο εικονίδιο που θα αιωρείται στο βίντεο και ακολούθως να έρχεται σε πρώτο πλάνο το πλήκτρο CTA που θα οδηγεί στη landing page του visitgreece.gr. Με αυτό τον τρόπο εκτιμάται ότι επιτυγχάνεται αύξηση κατά 60% του CTR και αύξηση κατά 45% του ποσοστού κοινοποίησης του βίντεο. Ως συχνότητα αναφέρονται οι 3 φορές εντός 7 ημερών, δηλαδή ο χρήστης θα δει 3 φορές εντός 7 ημερών το βίντεο του ΕΟΤ, πάντοτε στην 4η θέση αφού ανοίξει την εφαρμογή στην For You σελίδα.
Διαβάστε ακόμα:
Αύξηση εσόδων σε καταλύματα, εστιατόρια και εισπράξεων σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους
Tα νησιά που καταρρίπτουν τα ρεκόρ του 2019
5 κορυφαία «fun» dining εστιατόρια της Σαντορίνης