Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος προχώρησε στη δημοσιοποίηση των στοιχείων αφίξεων κρουαζιέρας για το 2022 με βάση τις έως σήμερα κρατήσεις αλλά και τα πραγματικά δεδομένα, όπως έχουν διαμορφωθεί τους πρώτους 5 μήνες του έτους, δηλαδή έως και τον μήνα Μάϊο.

7

Στην πρόβλεψη για τα τελικά αποτελέσματα αφίξεων κρουαζιέρας για το 2022, καταγράφεται αύξηση της τάξης του 25% σε σχέση με το τελευταίο, προ πανδημίας, έτος αναφοράς το 2019, με τις αφίξεις να προσεγγίζουν τις 5.000. Συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, το 2021, η αύξηση είναι εντυπωσιακή και πλησιάζει το 150%. Η προβλεπόμενη αύξηση στις αφίξεις καταλαμβάνει το σύνολο των προορισμών κρουαζιέρας της χώρας μας, και ιδιαίτερα τα 15 κορυφαία λιμάνια στον τομέα.

Ιδιαίτερα ενισχυμένος είναι και ο ρόλος του homeporting, στους ελληνικούς λιμένες όπου προσφέρεται. Στην αξιολόγηση των προβλέψεων λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως οι πιθανές αλλαγές δρομολογίων ή και ακυρώσεις αλλά και ευρύτερες σοβαρές προκλήσεις που υπάρχουν, όπως η επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία και η πανδημία με τα μέτρα προστασίας, όπως ισχύουν και εφαρμόζονται καθ’ ολοκληρία.

Ανά δημοφιλή προορισμό τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων έχουν ως εξής: Στη Σαντορίνη  καταγράφονται 741 προκρατήσεις φέτος από 191 αφίξεις πέρυσι, στον Πειραιά 739 προκρατήσεις κρουαζιερόπλοιων από 379 αφίξεις πέρυσι, στη Μύκονο 692 προκρατήσεις από 272 αφίξεις πέρυσι, στη Ρόδο 440 προκρατήσεις από 195 αφίξεις πέρυσι, στην κέρκυρα 414 προκρατήσεις από 200 αφίξεις πέρυσι, στο Ηράκλειο 231 προκρατήσεις από 118 αφίξεις πέρυσι, στην Πάτμο 213 προκρατήσεις από 81 αφίξεις πέρυσι, στο Κατάκολο 197 προκρατήσεις από 126 αφίξεις πέρυσι, στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη 155 προκρατήσεις από 33 αφίξεις πέρυσι στα Χανιά 119 προκρατήσεις από 76 αφίξεις πέρυσι, στο Ναύπλιο 92 προκρατήσεις από 76 αφίξεις πέρυσι και η Πάρος 85 προκρατήσεις από 16 αφίξεις πέρυσι. 

Η ανάγκη για ταξίδια νικά πανδημία και ακρίβεια

Η Αegean Airlines και η Costa Navarino ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν το Aegean Messinia Pro-Am

«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!»: Η νέα καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ