Καθώς η νέα χρονιά προχωρά γεμίζοντας τους επιχειρηματίες του τουρισμού με αισιοδοξία και τους ταξιδιώτες με μεγάλες προσδοκίες για τις επικείμενες εξορμήσεις τους, όλο και περισσότεροι ειδικοί αναλυτές διερευνούν τις τάσεις που θα επικρατήσουν τους επόμενους μήνες, ώστε να βοηθήσουν αμφότερους στις ταξιδιωτικές τους επενδύσεις.
Η MMGY Global για παράδειγμα, εταιρεία επικοινωνιών και τεχνολογίας μάρκετινγκ που ειδικεύεται στα ταξίδια και τη φιλοξενία, δημοσίευσε πρόσφατα τη μελέτη The Global Travel Compass: 2024 Industry Outlook, η οποία εξετάζει τα «In» και τα «Out» στα ταξίδια του 2024.
Ειδικότερα, η μελέτη αναφέρει ότι το 2023, ο κλάδος συνέχισε τον επαναπροσδιορισμό του, μετά τον αντίκτυπο της πανδημίας του κορωνοϊού, ενώ το 2024, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές προθέσεις παραμένουν σταθερές, παρά το αυξανόμενο κόστος ταξιδιού και σε αντίθεση με πολλές προβλέψεις. ‘Όπως φαίνεται, οι άνθρωποι δεν ταξιδεύουν μόνο και μόνο επειδή μπορούν, αλλά μέσα από τα ταξίδια και τις εμπειρίες τους σε έναν προορισμό, προσπαθούν να αποσπάσουν συγκεκριμένα συναισθήματα. Δεδομένου ότι τα αεροπορικά ταξίδια έχουν πλέον ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019, οι ταξιδιώτες δίνουν σαφώς προτεραιότητα σε στιγμές ευτυχίας, όποιες κι αν είναι αυτές. Πώς όμως διαμορφώνεται η ταξιδιωτική «μόδα» για το 2024;
Τα In» και τα «Out» που προέκυψαν από την εν λόγω μελέτη, είναι τα εξής:
In:Vibes. Οι ταξιδιώτες θέλουν να βυθιστούν σε άλλους πολιτισμούς και τα brands που κατανοούν την ανάγκη αυτή, θα μπορούν να την καλύψουν.
Out: Ταξίδι «εκδίκησης». Φαίνεται ότι αυτή η εφήμερη τάση έχει λάβει τέλος και οι ταξιδιώτες προσανατολίζονται σε εμπειρίες που έχουν σημασία.
In: Εκδρομές εκδηλώσεων και συναυλιών. Μετά την περιοδεία «The Eras Tour» της Taylor Swift που συγκέντρωσε δισεκατομμύρια, οι προορισμοί θα πρέπει να δουν διαφορετικά τον τουρισμό που βασίζεται σε εκδηλώσεις, προκειμένου να τον αξιοποιήσουν στο έπακρο.
Out: Συσσώρευση ημερών αδείας. Ο χρόνος της εργασίας έρχεται σε ισορροπία με τον χρόνο της άδειας, αποτρέποντας πλέον την κόπωση των υπερδραστήριων στελεχών και υπαλλήλων.
In: Η ανθρώπινη επαφή. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται με διάφορους βαθμούς επιτυχίας για τη δημιουργία περιεχομένου, οι καταναλωτές αναζητούν απόδειξη ανθρωπιάς και αυθεντικότητας στο περιεχόμενο που τους παρουσιάζεται.
Out: Οι ψευδαισθήσεις της τεχνητής νοημοσύνης.
In: Ταξίδια αναγέννησης. Ενώ ο αειφόρος τουρισμός παραμένει σημαντικό θέμα, εξελίσσεται σε μια πιο ολιστική προσέγγιση για τη δημιουργία προορισμών που μπορούν να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στη δοκιμασία του χρόνου.
Out: Θεωρητικός ακτιβισμός χωρίς κανένα νόημα.
In: Διατήρηση του αληθινού. Με τους εξελισσόμενους ρόλους των DMO και άλλων τουριστικών φορέων, είναι δυνατό να εξαλειφθούν ορισμένοι από τους ταξιδιωτικούς κινδύνους που αντιλαμβάνονται οι ταξιδιώτες, ωστόσο αυτό θα πρέπει να γίνει με τρόπο που να είναι αποτελεσματικός αλλά και αληθινός .
Out: Η δοκιμή νέων πραγμάτων, ακόμη κι όταν ενέχουν το ρίσκο της ελλιπούς πληροφόρησης.
In: Κρουαζιέρα. Το 2024, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες χαράσσουν τη δική τους θαλάσσια διαδρομή.
Out: Η αποφυγή των ανοιχτών θαλασσών.
Διαβάστε ακόμα:
Έρευνα: Οι δύο βασικές προτεραιότητες των Αμερικανών στα ταξίδια του 2024
Skip Gen: Ταξίδια χωρίς τη μεσαία γενιά
Τι είναι τα «ταξίδια πέρα από τα σύνορα» -Η νέα ταξιδιωτική τάση που αναδύεται το 2024