Η εταιρία PHĀEA οργάνωσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την ετήσια εκδήλωση για τους εργαζόμενους της, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου στην Κρήτη.

11

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 4 ξενοδοχειακές μονάδες (Phāea Blue Palace, Cretan Malia Park – a member of Design Hotels, Village Heights Resort, Koutouloufari Village Holiday Club) και διοικείται από δύο γυναίκες, ξενοδόχους δεύτερης γενιάς, την Αγάπη και την Κωστάντζα Σμπώκου. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού για την σεζόν που ξεκινά αλλά κυρίως το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρίας για τα επόμενα 3 χρόνια, καθώς και το συνεκτικό έργο μετασχηματισμού των Phāea. Την έναρξη της εκδήλωσης έκαναν οι κυρίες Κωστάντζα Σμπώκου, Πρόεδρος και Αγάπη Σμπώκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, καλωσορίζοντας όλους τους συνεργάτες με μια σύντομη ενημέρωση για την πορεία της εταιρείας. Μαζί με τον Χάρη Σιαμπάνη, Chief Development Officer παρουσίασαν για πρώτη φορά στο σύνολο των συνεργατών, τα σχέδια επέκταση της εταιρίας σε νέους προορισμούς, εντός και εκτός Κρήτης, καθώς και την πορεία της εξέλιξης των σημαντικών έργων μετασχηματισμού των Phāea, σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας, προϊόντος, ανθρώπινου δυναμικού και brand.

Ακολούθησαν παρουσιάσεις, από στελέχη της εταιρείας, σχετικές με την νέα εταιρική ταυτότητα των Phāea, που εμπνέεται από την αυθεντική Ελλάδα και δίνει προτεραιότητα στην υψηλή ποιότητα, την προσωπική φροντίδα και τη λεπτομέρεια. Συνεχίζοντας, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός νέων διαδικασιών και η ενιαία συστηματοποίηση τους, για όλη την εταιρία.

Ψηφιακή πλατφόρμα για να κάνει πιο εύκολη την εργασιακή καθημερινότητα των εργαζόμενων

Ιδιαίτερη έμφαση, δόθηκε στις διαδικασίες και τα εργαλεία του People Department όπου η Μαρία Κρέη, Chief People Officer, παρουσίασε μαζί με τους συνεργάτες της ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών, που στόχο έχουν να ενισχύσουν και να διευκολύνουν το employee journey των εργαζόμενων μέσα στα Phāea. Επιπλέον, παρουσιάστηκε μια εσωτερική ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τους εργαζόμενους, με στόχο να διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας εντός της εταιρίας και να κάνει πιο εύκολη την εργασιακή καθημερινότητα των εργαζόμενων. Για πρώτη χρονιά οργανώθηκε ομαδική δραστηριότητα, με τη συμμετοχή όλων των συνεργατών, με κύριο στόχο την κατανόηση των εργασιακών αρχών που παρουσιάστηκαν αλλά και την ενδυνάμωση του PHĀEA Τeam.

Διατήρηση του προσωπικού

Η εκδήλωση έκλεισε με δυο ανακοινώσεις από το Γιώργο Μουρατιάδη, Chief Financial Officer της εταιρείας, που επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της εταιρείας προς τους ανθρώπους της, με οδηγό τη γενναιοδωρία, την ακεραιότητα και το σεβασμό. Η πρώτη, αφορά στη δέσμευση της εταιρείας να διατηρήσει το σύνολο του προσωπικού του ξενοδοχείου Blue Palace, παρά το ότι το ξενοδοχείο δυναμικότητας 251 δωματίων θα λειτουργήσει από φέτος, ως boutique ξενοδοχείο, το Phāea Blue Palace με 47 δωμάτια. Η δεύτερη ανακοίνωση αφορά στην απόφαση της Διοίκησης για ενεργοποίηση εκτεταμένου προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης υγείας (νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη), που αφορά σε όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμα:

Πόσα χρήματα ξοδεύουν οι Έλληνες για τις διακοπές τους εντός και εκτός της χώρας

10 tips για να εξοικονομήσετε χώρο στη βαλίτσα για το επόμενο ταξίδι σας

Ταξίδι με παιδιά: Aυτά είναι τα απαραίτητα έγγραφα