Η υστέρηση των κρατήσεων από τη γερμανική αγορά προβληματίζει τις τουριστικές αγορές της Μεσογείου ενόψει της νέας σεζόν. Ως βασική αιτία, προβάλλει το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί στη Γερμανία λόγω των πληθωριστικών πιέσεων που τροφοδοτούν τις τιμές σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και των αγαθών, περιορίζοντας έτσι το διαθέσιμο εισόδημα των Γερμανών.

28

Η ανασφάλεια έχει πάει πίσω της κρατήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλους μεσογειακούς προορισμούς. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το 2022 η γερμανική αγορά ήταν ένας από τους βασικούς τουριστικούς αιμοδότες για την Ισπανία, την Ελλάδα και την Τουρκία καθώς οι 3 χώρες υποδέχθηκαν περί τα 20 εκατ. αφίξεις από τη Γερμανία.

Με το βλέμμα στην ΙΤΒ, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο

Το σίγουρο είναι ότι οδεύοντας προς την έναρξη της σεζόν, οι κρατήσεις από τη Γερμανία θα ενισχυθούν αλλά είναι αβέβαιο ακόμη αν θα φθάσουν τα περυσινά επίπεδα. Πιο ξεκάθαρη εικόνα θα υπάρχει κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ η οποία πραγματοποιείται φέτος από τις 7 έως τις 9 Μαρτίου στο Βερολίνο.

Για περισσότερα από 50 χρόνια, η ITB είναι συνώνυμη με την τεχνογνωσία του κλάδου 365 ημέρες το χρόνο, με εκδηλώσεις δικτύωσης και δημιουργίας τάσεων, είτε εικονικές, είτε φυσικές, είτε υβριδικές. Προς αυτή την κατεύθυνση, η νέα πλατφόρμα B2B ITBxplore θα προσφέρει στους επισκέπτες που προετοιμάζονται για την ITB Berlin 2023 ένα ευρύ φάσμα επιλογών, ενισχύοντας έτσι το ολοκληρωμένο πρόγραμμα της έκθεσης.

 Η ITBxplore και η εφαρμογή ITB Mobile αποτελούν τους εικονικούς συντρόφους της φυσικής εκδήλωσης και ήδη προσφέρουν στους εκθέτες, στους εμπορικούς επισκέπτες και στα μέλη των μέσων ενημέρωσης ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου για την προετοιμασία της επίσκεψής τους στο ITB Berlin.

Δικτύωση με την ταξιδιωτική βιομηχανία, ανταλλαγή απόψεων και οργάνωση συναντήσεων με αγοραστές, πωλητές και σημαντικούς παίκτες της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας- αυτές είναι μερικές μόνο από τις λειτουργίες που προσφέρει αυτή τη στιγμή η ITBxplore σε εμπορικούς επισκέπτες και εκθέτες. Η εικονική πλατφόρμα υποστήριξης διαθέτει κατάλογο εκθετών και highlights προϊόντων, παρέχοντας μια επισκόπηση των παγκόσμιων brands που εκπροσωπούνται στην ITB Berlin 2023. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία δικτύωσης, οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να επικοινωνούν προσωπικά και αποτελεσματικά με τους τρέχοντες και μελλοντικούς επιχειρηματικούς εταίρους, πολύ πριν από τη ζωντανή εκδήλωση. Τα εταιρικά προφίλ των εκθετών παρέχουν εκ των προτέρων πληροφορίες για προϊόντα και καινοτομίες, ενώ το διαδραστικό σχέδιο της αίθουσας που δείχνει τις τοποθεσίες των εκθετών, διευκολύνει την αποτελεσματική προετοιμασία για την έκθεση. Οι κάτοχοι εισιτηρίων, οι εκθέτες και τα διαπιστευμένα μέλη των μέσων ενημέρωσης μπορούν να έχουν πρόσβαση στην διαδικτυακή πλατφόρμα έως τις 31 Ιανουαρίου 2024 και να κάνουν χρήση ενός προσωπικού προφίλ χρήστη με τη διεύθυνση email που έδωσαν κατά την εγγραφή.

ITB Mobile για τους φυσικούς επισκέπτες

Η εφαρμογή ITB Mobile είναι ο έξυπνος σύντροφος για την επίσκεψη στη φυσική εκδήλωση. Εκτός από πληροφορίες για την ITB Berlin, η εφαρμογή, η οποία είναι δωρεάν, προσφέρει στους εμπορικούς επισκέπτες πληροφορίες προϊόντων και εκθετών, λεπτομερή επισκόπηση του προγράμματος εκδηλώσεων, καθώς και διαδραστικά σχέδια των αιθουσών. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η εφαρμογή ενημερώνει τους επισκέπτες για τα πιο πρόσφατα συνέδρια και εκδηλώσεις. Επίσης, οι προτιμήσεις και οι επαφές δικτύωσης στο ITBxplore και στην εφαρμογή ITB Mobile, μπορούν να συγχρονιστούν σε έναν προσωπικό λογαριασμό. Η εφαρμογή θα διατεθεί από τον Φεβρουάριο του 2023.

Το 2022 η ITB Berlin πραγματοποιήθηκε ως εικονική εκδήλωση στον ιστότοπο itb.com και κατέγραψε 60.700 συμμετέχοντες από 125 χώρες που συμμετείχαν σε περισσότερες από 100 πάνελ με 223 ομιλητές. Σε μία μόνο ημέρα διεξαγωγής, η Digital Business Day έδωσε σε 2.500 συμμετέχοντες από 96 χώρες την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να δραστηριοποιηθούν εικονικά από οπουδήποτε στον κόσμο. Η διεθνής συμμετοχή ήταν υψηλή, με το 78% των αγοραστών και των παρόχων να συμμετέχουν από το εξωτερικό. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 20.000 επιχειρηματικές επαφές, που οδήγησαν σε 14.000 υποψήφιους πελάτες και 3.200 επαγγελματικές συναντήσεις. 

Περαιτέρω, η Digital Business Day αύξησε την οικογένεια της ITB και ολοκλήρωσε την ιδέα της εμπορικής έκθεσης. Το 2022, υπό τον τίτλο «TRVLX by ITB», η ITB Berlin σχεδίασε μια σειρά εκδηλώσεων δικτύωσης B2B στις ευρωπαϊκές αγορές. Πριν από την πανδημία, στην ITB 2019, περίπου 10.000 εκθέτες από 181 χώρες παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε περίπου 160.000 επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων 113.500 εμπορικών επισκεπτών.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(174504)
      ["id"]=>
      int(174504)
      ["title"]=>
      string(9) "traveller"
      ["filename"]=>
      string(20) "traveller-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(1126178)
      ["url"]=>
      string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(107) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/tha-taxidepsoyn-oi-germanoi-to-2023/attachment/traveller-2/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "8"
      ["description"]=>
      string(15) "Photo: Unsplash"
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(11) "traveller-2"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(174395)
      ["date"]=>
      string(19) "2023-01-24 10:35:25"
      ["modified"]=>
      string(19) "2023-01-24 10:35:38"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1654)
      ["height"]=>
      int(2560)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-194x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(194)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-768x1189.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(1189)
        ["large"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-662x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(662)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-993x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(993)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(72) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/traveller-1323x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1323)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Εάν υπάρχουν χρήματα, οι Γερμανοί θα ταξιδέψουν και θα κάνουν κανονικά τις διακοπές τους το 2023

Η ταξιδιωτική βιομηχανία βρίσκεται σε τροχιά ανάκαμψης, χωρίς όμως να έχει ακόμη τερματίσει στον δύσκολο αυτό μαραθώνιο.  Έτσι μπορεί να συνοψιστεί η τρέχουσα κατάσταση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η οποία συζητήθηκε στο τελευταίο συνέδριο της Γερμανικής Ένωσης Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (DRV).

Σχετικά, ο Πρόεδρος της Ένωσης, κ. Norbert Fiebig, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: “Η επιθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν υφίσταται, με το καλοκαίρι και το φθινόπωρο να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων. Όμως, ο πληθωρισμός και οι αυξημένες τιμές της ενέργειας δηλητηριάζουν την εθνική οικονομία και κατ’ επέκταση τον τουριστικό κλάδο. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να διασφαλίσει ότι η ενέργεια και η κινητικότητα θα παραμείνουν προσιτές ακόμη και για τα μεσαία εισοδήματα, διαφορετικά θα περάσουμε από τη μια κρίση στην άλλη. Ωστόσο, ο κ. Fiebig εκτιμά ότι εάν υπάρχουν χρήματα, οι Γερμανοί θα ταξιδέψουν και θα κάνουν κανονικά τις διακοπές τους το 2023. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο Πρόεδρος της Ένωσης ζητά από την πολιτεία πρόσθετα μέτρα για την τόνωση της καταναλωτικής ζήτησης, σημειώνοντας ότι θέληση για ταξίδια υπάρχει και οι πολιτικοί δεν πρέπει να πνίξουν τη ζήτηση, κλείνοντας τα μάτια στις τρέχουσες εξελίξεις. Παρά τις έντονες προσπάθειες των tour operators, η αύξηση του κόστους μερικές φορές οδηγεί σε αύξηση των τιμών, κι αυτό δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί στο μέλλον, συμπληρώνει ο κ. Fiebig.

Απόλυτη δέσμευση για την προστασία του κλίματος και τη βιωσιμότητα

Όσον αφορά την προστασία του κλίματος, ο Πρόεδρος της DRV θεωρεί ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει καθήκον να δράσει και βρίσκεται στον σωστό δρόμο. Η ολοένα και ταχύτερα εξελισσόμενη υπερθέρμανση του πλανήτη, πρέπει να αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο. Ο ανταγωνισμός του μέλλοντος θα είναι ο ανταγωνισμός για την εμπιστοσύνη των πελατών – και η προστασία του κλίματος διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο, επισημαίνει ο κ. Fiebig, και θυμίζει ότι ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει χαράξει πορεία για μεγαλύτερη προστασία του κλίματος, όμως τώρα πρέπει να ευαισθητοποιήσει και να εμπλέξει και τους ταξιδιώτες ακόμη περισσότερο.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της ένωσης, το 80% των ταξιδιωτικών γραφείων και των τουριστικών πρακτόρων εξακολουθούν να μην βλέπουν μεγάλη ζήτηση για φιλικά προς το κλίμα, βιώσιμα ταξίδια. Όμως, τονίζει ο Πρόεδρος της ‘Ενωσης, η προστασία του κλίματος είναι δυνατή μόνο σε σύμπραξη με τους πελάτες. Οι επιχειρήσεις πρέπει να τους δώσουν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να μπορέσουν να κλείσουν τα ταξίδια τους προς το συμφέρον της προστασίας του κλίματος. Ως εκ τούτου, ο κλάδος εργάζεται σε ένα ενιαίο πρότυπο που δημιουργεί διαφάνεια, όσον αφορά τις επιβλαβείς για το κλίμα εκπομπές, όπως είναι για παράδειγμα η ομοιόμορφη επισήμανση του κλιματικού αποτυπώματος των ταξιδιών κατά τη δημιουργία ταξιδιωτικών προσφορών, προκειμένου να μειωθούν περαιτέρω οι εκπομπές που βλάπτουν το κλίμα. Αλλά είναι επίσης σαφές ότι ο στόχος της κινητικότητας με ουδέτερο CO2 δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς τη σταδιακή μείωση και τελικά την εγκατάλειψη των ορυκτών καυσίμων. Και αυτό, σύμφωνα με τον κ. Fiebig, απαιτεί ισχυρές πολιτικές και οικονομικές δεσμεύσεις, δίκαιους όρους πλαισίου καθώς και διεθνή αλληλεγγύη.

Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος της DRV υπογραμμίζει τον ρόλο του ταξιδιωτικού κλάδου όσον αφορά τη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη -και από την άποψη της πολιτικής, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι ο τουρισμός είναι η μηχανή εργασίας στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες χώρες και ότι το οικονομικό αποτέλεσμα της τουριστικής επιχείρησης, είναι πολύ μεγαλύτερο από τα χρήματα της αναπτυξιακής βοήθειας που διατίθενται από όλες τις χώρες του δυτικού κόσμου.  Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Fiebig ζητά μια στενότερη συμμαχία μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Ανάπτυξης, τονίζοντας ότι με τις συνέργειες μπορούν να γίνουν πολύ περισσότερα πράγματα για τον κλάδο.

Έλλειψη εξειδικευμένων εργαζομένων και στη Γερμανία 

Η έλλειψη εξειδικευμένων εργαζομένων είναι πιο έντονη από ποτέ και στη Γερμανία. Σύμφωνα με την τρέχουσα έρευνα της DRV, πάνω από το 70% των εταιρειών στον ταξιδιωτικό κλάδο που συμμετείχαν στην έρευνα, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κάλυψη κενών θέσεων. Αυτό γίνεται ακόμη πιο δραματικό, καθώς οι αφοσιωμένοι εργαζόμενοι είναι ο βασικός παράγοντας επιτυχίας στην τουριστική επιχείρηση και κρίνει το μέλλον της. Είναι σημαντικό αφενός να αναστραφεί η μεταπήδηση σε άλλους τομείς και αφετέρου να εντοπιστούν όσο το δυνατόν περισσότερα νέα ταλέντα στον ταξιδιωτικό κλάδο, ο οποίος γίνεται όλο και μικρότερος λόγω δημογραφικών λόγων. Για τον σκοπό αυτό, η DRV, ως εταίρος συνεργασίας, εισάγει τη λύση πρόσληψης «easyboarding» ειδικά σχεδιασμένη για τον τουρισμό, η οποία στοχεύει να φέρει κοντά εταιρείες και εργαζόμενους στον ταξιδιωτικό κλάδο στοχευμένα και προοδευτικά, καθώς ο τουρισμός είναι και θα παραμείνει ένας από τους ισχυρότερους τομείς παγκοσμίως, με πολλές δυνατότητες ανάπτυξης.

Επιπλέον, ο Πρόεδρος της DRV επισημαίνει ότι ο κλάδος πρέπει να αναπτύξει περαιτέρω τα επιχειρηματικά του μοντέλα.  Η επιτυχία όλων των παικτών στην αγορά εξαρτάται όλο και περισσότερο από την καινοτόμο δύναμή τους, ειδικά όσον αφορά τη συνεπή χρήση όλων των ψηφιακών δυνατοτήτων που διασφαλίζουν και ενισχύουν την επιχειρηματική επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο θα προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις τους νέους, μόνο ως σύγχρονοι και καινοτόμοι εργοδότες, καταλήγει ο κ. Fiebig.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(174517)
      ["id"]=>
      int(174517)
      ["title"]=>
      string(8) "new-york"
      ["filename"]=>
      string(19) "new-york-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(835098)
      ["url"]=>
      string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(106) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/tha-taxidepsoyn-oi-germanoi-to-2023/attachment/new-york-5/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "8"
      ["description"]=>
      string(16) "Photo: Unsplash "
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(10) "new-york-5"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(174395)
      ["date"]=>
      string(19) "2023-01-24 10:44:09"
      ["modified"]=>
      string(19) "2023-01-24 10:44:45"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1920)
      ["height"]=>
      int(2560)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-225x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(225)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-768x1024.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(1024)
        ["large"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-768x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(768)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-1152x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1152)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/01/new-york-1536x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Οι ταξιδιώτες που μετακινούνται για επαγγελματικούς λόγους απαιτούν από τους εργοδότες τους μεγαλύτερη ασφάλεια

Οι ταξιδιώτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για την ασφάλεια, όταν ταξιδεύουν για λογαριασμό του εργοδότη τους. Το γεγονός αυτό διαπιστώνει η τρέχουσα μελέτη της «Chefsache Business Travel», μια πρωτοβουλία εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών στη Γερμανική Ένωση Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (DRV). Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες απαιτούν περισσότερη υποστήριξη και φροντίδα.

Αναλυτικά, 9 στους 10 ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους θεωρούν σημαντικό έναν κεντρικό αριθμό έκτακτης ανάγκης όταν ταξιδεύουν, αλλά αυτό προσφέρεται μόνο από το 69% των εταιρειών. Περαιτέρω, το 54% των ταξιδιωτών ανησυχεί για την ασφάλεια του, αύξηση 10%σε σύγκριση με το 2019. Μόνο το 8% των επαγγελμάτων ταξιδιωτών δεν ανησυχεί καθόλου για την υγεία και την ασφάλειά του, με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 17% το 2019.

 Σύμφωνα με τον κ. Markus Orth, επικεφαλής της Lufthansa City Center, οι ταξιδιώτες που μετακινούνται για επαγγελματικούς λόγους χρειάζονται τη βοήθεια της εταιρείας τους. Το αίσθημα ασφάλειας των εργαζομένων είναι σημαντικό γιατί συμβάλει στην επίτευξη των στόχων και στην αφοσίωση και σίγουρα οι εταιρείες δεν μπορούν να βοηθήσουν μόνο με μία τηλεφωνική γραμμή και ενημερώσεις πριν από την αναχώρηση.

Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ξέρουν ακριβώς τι τους ηρεμεί όταν ταξιδεύουν. Το 92% θα ήθελε έναν κεντρικό αριθμό έκτακτης ανάγκης (+14% σε σύγκριση με το 2019). Επίσης, πολλοί θα ήθελαν να ενημερωθούν εκ των προτέρων για πιθανούς κινδύνους στον προορισμό (+7%).

Όσοι ταξιδεύουν για δουλειά νιώθουν ότι είναι μόνοι τους

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες είναι ακόμη και πεπεισμένοι ότι είναι μόνοι τους σε περίπτωση κρίσεων ή απρόβλεπτων προβλημάτων. Και δεν ξέρουν αν η εταιρεία τους έχει καν ειδικές προετοιμασίες για έκτακτες ανάγκες.

Αυτό δείχνει ότι το καθήκον φροντίδας του εργοδότη ως αποτέλεσμα του κορωνοϊού και επίσης του επιθετικού πολέμου κατά της Ουκρανίας, γίνεται όλο και πιο σημαντικό, σχολιάζει ο κ. Orth και τονίζει ότι είναι σημαντικό οι εταιρείες να παρέχουν ενεργά πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που έχουν λάβει για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες.

Το αίσθημα ευεξίας για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες αλλάζει αισθητά μόλις η εταιρεία προσλαμβάνει επαγγελματίες για να οργανώσουν το ταξίδι. Τέλος, με ένα πρακτορείο επαγγελματικών ταξιδιών στο πλευρό τους, το 79% των επαγγελματιών ταξιδιωτών αισθάνονται καλά ενημερωμένοι πριν από το ταξίδι. Εάν δεν υπάρχουν ειδικοί, το εν λόγω ποσοστό πέφτει στο 57%.

Διαβάστε ακόμα:

Αυτή η μικρή, βιώσιμη πόλη στη Γερμανία είναι σαν να έχει βγει από παραμύθι των αδελφών Γκριμ

Βιώσιμος τουρισμός: 7 ξενοδοχεία που πρωτοστατούν στον αγώνα για την προστασία του περιβάλλοντος

Ιατρικός Τουρισμός: Τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας για την ανάπτυξή του