Η φιλοξενία είναι μια μορφή τέχνης. Είναι η ικανότητα ενός χώρου να αγκαλιάζει τις αισθήσεις από την πρώτη στιγμή που κάποιος περνά το κατώφλι του, δημιουργώντας μια συναισθηματική εμπειρία που τον απομακρύνει από τη ροή της καθημερινότητας. Η αυθεντική φιλοξενία δεν υπερβάλλει: αντίθετα, καθοδηγεί αβίαστα τον επισκέπτη σε μια εμπειρία που μένει ανεξίτηλη στη μνήμη. Αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία εκφράζει το THE DOLLI, το ξενοδοχείο που κατάφερε να θέσει νέα πρότυπα στην εμπειρία της φιλοξενίας στην Αθήνα. Ο παγκόσμιος οδηγός Michelin, που πλέον επιβραβεύει όχι μόνο τη γαστρονομία, αλλά και ξενοδοχεία με ξεχωριστή ταυτότητα και κορυφαία αισθητική, βράβευσε το THE DOLLI με δύο Χρυσά Κλειδιά, μια διάκριση που απονέμεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Τα Golden Keys του Michelin απονέμονται σε ξενοδοχεία που ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό, την ποιότητα των υπηρεσιών, την αυθεντικότητα και τη σύνδεση με τον τόπο τους. Δεν επιβραβεύεται μόνο η αισθητική, αλλά η συνολική εμπειρία που δημιουργείται: η αίσθηση του χώρου και η μοναδικότητα της φιλοσοφίας του. Το THE DOLLI απέσπασε αυτή τη διάκριση γιατί κατάφερε να συνδυάσει όλα αυτά τα στοιχεία με έναν μοναδικό τρόπο.
Ένα hôtel-maison με διαχρονικό χαρακτήρα
Στεγασμένο στο Μέγαρο Καλλιμασιώτη, ένα ιστορικό κτήριο του 1925 σχεδιασμένο από τον Ανδρέα Κριεζή, το THE DOLLI συνδυάζει τη διαχρονικότητα με τη σύγχρονη αισθητική. Η Grecotel επένδυσε στην αναβίωση του κτηρίου με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του ταυτότητα, δημιουργώντας ένα hôtel-maison που διατηρεί τη γοητεία του παρελθόντος, ενώ παράλληλα ενσωματώνει τις ανάγκες της σύγχρονης πολυτελούς φιλοξενίας.
Τα 46 δωμάτια και σουίτες, σχεδιασμένα ώστε να λειτουργούν και ως pied-à-terres, προσφέρουν μια εμπειρία διαμονής που συνδυάζει την άνεση μιας ιδιωτικής κατοικίας με την αίσθηση του να ζεις στο κέντρο μιας πόλης με βαθιά ιστορία. Το φως της Αθήνας, στοιχείο αναπόσπαστο της αισθητικής του ξενοδοχείου, αναδεικνύει τους χώρους, ενώ η θέα προς την Ακρόπολη, την Πλάκα και το Μουσείο της Ακρόπολης δημιουργεί ένα μοναδικό σκηνικό που καθορίζει την ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου.
Από τα παράθυρά του, η Ακρόπολη μοιάζει σχεδόν απτή, τα ιστορικά σοκάκια της Πλάκας ξετυλίγονται σαν καμβάς, ενώ η πόλη πάλλεται από ζωή, σε απόσταση που επιτρέπει την ηρεμία αλλά όχι την απομόνωση. Αυτός είναι και ο λόγος που τα Χρυσά Κλειδιά Michelin δεν απονεμήθηκαν μόνο για τον σχεδιασμό ή τις υπηρεσίες του, αλλά για το συναίσθημα που αφήνει σε κάθε επισκέπτη.
Η ελληνική φιλοξενία σε φάση δυναμικής εξέλιξης
Η ελληνική φιλοξενία βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιαμόρφωσης. Πέρα από την αυθεντικότητα και τη θερμή υποδοχή, επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το THE DOLLI αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας προσέγγισης. Δημιουργεί έναν διάλογο ανάμεσα στον επισκέπτη και τον ίδιο τον προορισμό, καθιστώντας την Αθήνα αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του ταξιδιού.
Η Grecotel και το μέλλον της ελληνικής φιλοξενίας
Τα δύο Χρυσά Κλειδιά Michelin έρχονται να προστεθούν σε μια ήδη εντυπωσιακή διαδρομή διακρίσεων για το THE DOLLI, επιβεβαιώνοντας τη ξεχωριστή του θέση στον παγκόσμιο χάρτη της φιλοξενίας. Αναγνωρισμένο ως το κορυφαίο ξενοδοχείο στην Ελλάδα για το 2024, το THE DOLLI έχει ήδη κερδίσει την προσοχή των πιο απαιτητικών ταξιδιωτών, κατακτώντας μια θέση ανάμεσα στα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου, σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό θεσμό Condé Nast Traveller UK Readers’ Choice Awards 2024.
Το 2025 σηματοδοτεί μια χρονιά-ορόσημο για την Grecotel, καθώς η επέτειος των 50 χρόνων φέρνει μαζί της νέες επενδύσεις, στρατηγική ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της στις διεθνείς αγορές. Πιστή στο όραμα του ιδρυτή της, Νίκου Δασκαλαντωνάκη, η εταιρεία συνεχίζει να διαμορφώνει το τοπίο της ελληνικής φιλοξενίας με ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων σε 15 από τους πιο εμβληματικούς ελληνικούς προορισμούς. Με γνώμονα την αριστοτεχνική ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη πολυτέλεια, η Grecotel δημιουργεί εμπειρίες που προβάλλουν τη μοναδικότητα της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάθε της ξενοδοχείο λειτουργεί ως πρεσβευτής της ελληνικής φιλοξενίας, ενισχύοντας όχι μόνο την εικόνα της χώρας ως προορισμού υψηλού επιπέδου, αλλά και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Διαβάστε ακόμα:
Πώς ο Ιπποκράτης θα συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Κω
Δήμος Θεσσαλονίκης: Πρόγραμμα δράσεων για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της πόλης
Πάνω από 450 εκατ. ευρώ οι εισπράξεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους την τελευταία 3ετία