Κάποτε, η λίστα των προμηθευτών ενός ξενοδοχείου περιορίζονταν σε εταιρείες που κυρίως προσέφεραν μηχανολογικό εξοπλισμό και έπιπλα, προμήθειες Food and Beverage και αντικείμενα μιας χρήσης για τα δωμάτια.

12

Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, που η φιλοξενία έχει προαχθεί σε τέχνη, καθώς αν το καλοσκεφτεί κανείς, ο τουρισμός συμπεριλαμβάνει όλες τις τέχνες, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν πολλά περισσότερα να σκεφτούν από το φαγητό και τον ύπνο του επισκέπτη τους. Μεγάλη βαρύτητα δίνεται πλέον στην ευζωία και στην ψυχοσύνθεση του ταξιδιώτη, ο οποίος θα πρέπει να αισθάνεται οικεία κάθε στιγμή, σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου.

‘Ένα στοιχείο που μπορεί να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση ή και να «καταστρέψει» την εμπειρία, εάν δεν συμπεριληφθεί σωστά, είναι η μουσική. Η μουσική στη φιλοξενία, έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» των δημιουργών εμπειριών και όχι άδικα. Η αντιμετώπιση της μουσικής ως ενιαίος ήχος που επικρατεί σε όλους τους χώρους ενός ξενοδοχείου, έχει ήδη απορριφθεί. Γι’ αυτό και αρκετά ξενοδοχεία έχουν στραφεί στη μελέτη των μουσικών εκείνων ήχων, οι οποίοι θα πλαισιώσουν αλλά και θα εκτοξεύσουν τις προσεκτικά επιλεγμένες υπηρεσίες τους. ‘Ήδη, υπάρχουν εταιρείες ανά τον κόσμο που ασχολούνται αποκλειστικά με την παροχή της εν λόγω υπηρεσίας.

H μουσική μιας επιχείρησης ως μέρος της ταυτότητάς της

‘Ένα τέτοιο παράδειγμα, είναι και η βρετανική εταιρεία Music Concierge, επωνυμία που θα μπορούσε να αποδοθεί και ως η Ρεσεψιόν της Μουσικής, η οποία μέσω της μουσικής, δημιουργεί ταυτότητα στο εκάστοτε brand. Ειδικότερα, η εταιρεία ειδικεύεται στην παροχή σύνθετων λύσεων playlist για μερικά από τα πιο γνωστά brands του χώρου, και, όπως αναφέρει, είναι υπεύθυνη για το σύνολο των ήχων διεθνούς φήμης ξενοδοχειακών ομίλων, εμβληματικών καταστημάτων και άλλων εξαιρετικών χώρων σε όλο τον κόσμο.

Τι κάνει η Music Concierge

Με περισσότερα από 40 μέλη της να εργάζονται σε 4 ηπείρους, η παγκόσμια εταιρεία συμβούλων μουσικής  διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες μουσικές ομάδες για την παροχή, την υλοποίηση και τη διατήρηση πρωτότυπων λιστών αναπαραγωγής που αποτελούν «συνεργάτες» για το περιβάλλον τους, με σκοπό να δημιουργήσουν θετικά συναισθήματα και να κάνουν το brand αξέχαστο στον πελάτη του.

Μεταξύ άλλων, η παγκόσμια ομάδα η οποία προέρχεται από όλο το επαγγελματικό μουσικό φάσμα, συντίθεται από έμπειρους DJ, μουσικούς και παραγωγούς με γνώσεις τεχνολογίας. Μπορεί να προέρχονται από το BBC ή το MTV, τον κόσμο του label management ή τη σκηνή του κλαμπ Shoreditch, αλλά αυτό που τους ενώνει είναι το πάθος για τη μουσική, η εις βάθος κατανόηση του τρόπου ανάπτυξης ενός brand και το πώς αυτό επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών.

Στη συνέχεια, η εταιρεία παρέχει επιχειρησιακή υποστήριξη ταχείας απόκρισης 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε κάθε ζώνη ώρας και σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Επίσης, διαχειρίζεται την κυκλοφορία σε πολλαπλές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, προμηθεύει και διατηρεί συστήματα ασύρματης παράδοσης και διασφαλίζει τεχνολογική αρτιότητα και βέλτιστη απόδοση δικτύου.

Η μουσική έγινε επένδυση διάσημων brands για την αναβάθμιση των εμπειριών που προσφέρουν

Μεταξύ άλλων, η Music Concierge συνεργάζεται με τα πιο διάσημα ξενοδοχεία, μπαρ, εστιατόρια, spa και επωνυμίες lifestyle brands στον κόσμο, όπως είναι τα Marriott, Part Hyatt, Jumeirah Hotels & Resorts, Cathay Pacific, Per Aquum hotels & Resorts, Dormy House, Rosewood London, Harvey Nichols, Emaar και άλλα.

Διαβάστε ακόμα:

Οι Έλληνες επέστρεψαν στα θέατρα και τις συναυλίες

Η άνοδος του τουρισμού εκτόξευσε τις επιδόσεις των 14 αεροδρομίων που λειτουργεί η Fraport Greece στην Ελλάδα

Για πρώτη φορά απευθείας πτήση Σανγκάη – Αθήνα από τον Απρίλιο του 2024