Στους 4 πυλώνες που θα εστιάσει τις δράσεις του το υπουργείο Τουρισμού αναφέρθηκε ο υπουργός κ. Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην υποστήριξη των υποδομών κυρίως σε κορυφαίους προορισμούς της χώρας και στην ανάδειξη όχι τόσο γνωστών προορισμών. Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού: «Είναι σαφές πλέον ότι τις ομορφιές της Ελλάδας είτε είναι θάλασσα, είτε είναι βουνό, είτε είναι εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός, οινοτουρισμός, τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος και εν δυνάμει θα ήθελε να έρθει εδώ».
Δεύτερη προτεραιότητα είναι η δημιουργία μίας task force crisis management, ένας υπηρεσιακός μηχανισμός για οτιδήποτε έκτακτο προκύπτει στον τουρισμό.
Τρίτος πυλώνας θα είναι η ψηφιοποίηση, Ψηφιακός ΕΟΤ, με ψηφιακό χάρτη τουρισμού, ακόμα και με ψηφιακά ΚΕΠ τουρισμού.
Και ο τέταρτος έχει να κάνει με την αναμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν, με τουριστική ακαδημία και πιο υψηλού επιπέδου και καλύτερα αμειβόμενα στελέχη.
Σε σχέση με την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης τόνισε τα εποχικά καταλύματα είχαν πιο προνομιακούς όρους μέσα σε μία εξαιρετική θερινή περίοδο που διανύσαμε και που ακόμα είναι ενεργή, καθώς μέχρι 16 Νοεμβρίου έχουμε πτήσεις σε Κέρκυρα, σε Ρόδο, σε Κρήτη, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, έχουμε την κρουαζιέρα. Και συμπλήρωσε ότι: «Ο ελληνικός τουρισμός δεν πάει στον αυτόματο πιλότο. Ούτε πέρυσι πήγε. Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια εν μέσω πανδημίας και προφανώς είναι η κοινή συνισταμένη της προσπάθειας των ξενοδόχων, των μεταφορών, των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν γύρω από τα τουριστικά επαγγέλματα, των αεροπορικών εταιρειών, των tour operators, του τρόπου που διαφημίζεται η χώρα προς το εξωτερικό, των επισκεπτών, του βιώσιμου τουριστικού προϊόντος».
Τέλος, επανέλαβε ότι θα υλοποιηθούν δύο καμπάνιες φέτος, η μία τον Νοέμβριο, Δεκέμβριο και Ιανουάριο με στόχευση στους εναλλακτικούς προορισμούς και το city break και η δεύτερη τον Φεβρουάριο και Μάρτιο, όταν κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό της θερινής περιόδου