Αναθερμαίνεται σταδιακά το ενδιαφέρον των Γερμανών για διακοπές στην Ελλάδα μετά την επιβράδυνση που παρατηρήθηκε κατά την έναρξη των εχθροπραξιών στην Ουκρανία.
Στο γεγονός αυτό συμβάλλει σημαντικά το ανανεωμένο πρόγραμμα πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας Eurowings Discover. Η εταιρεία συνδέει, με απευθείας πτήσεις, τα αεροδρόμια Φρανκφούρτης και Μονάχου με περιφερειακούς ελληνικούς προορισμούς, όπως Καβάλα, Σκιάθο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Κρήτη, Πρέβεζα, Κέρκυρα και Ζάκυνθο.
Το νέο πρόγραμμα πτήσεων ήταν το θέμα των εκδηλώσεων/Roadshows, που διοργάνωσε η online επαγγελματική πλατφόρμα, Expipoint, σε επιλεγμένες πόλεις της Γερμανίας, από 4 έως 8 Απριλίου και με την συμμετοχή της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Γερμανίας.
Οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων, που συμμετείχαν στο roadshow, επιβεβαίωσαν την θετική εικόνα κρατήσεων για την Ελλάδα, η οποία εμφάνισε μικρή υποχώρηση, λόγω της εμπόλεμης κατάστασης στην Ουκρανία. Τις τελευταίες εβδομάδες ωστόσο παρατηρείται και πάλι αύξηση των κρατήσεων για ελληνικούς προορισμούς, καλλιεργώντας την αισιοδοξία για ανοδικές πωλήσεις το 2022.
Στις πολυήμερες ενημερωτικές εκδηλώσεις, η Προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Γερμανίας, κα Νικολέτα Λεκανίδη είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει του ελληνικούς προορισμούς των νέων δρομολογίων και το έργο της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. σε παρουσίαση power point -με προβολή video.
Τα προσκεκλημένα τουριστικά γραφεία ενημερώθηκαν για την ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και κυρίως για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των ανωτέρω προορισμών, που υπόσχεται στον επισκέπτη ασφαλείς διακοπές γεμάτες μοναδικές εμπειρίες όλο τον χρόνο. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στις πόλεις Würzburg (4 Απριλίου), Koblenz (5 Απριλίου), Bonn (6 Απριλίου), Heidelberg (7 Απριλίου) και Augsburg (8 Απριλίου), στις οποίες συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη. Από την Ελλάδα συμμετείχαν επτά ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Στα ειδικά διαμορφωμένα info desks δόθηκαν περαιτέρω πληροφορίες στους συμμετέχοντες. Η διοργανώτρια εταιρεία Expipoint είναι μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που στοχεύει στην ουσιαστική δικτύωση εκπροσώπων της τουριστικής αγοράς, όπως Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, Εθνικοί Τουριστικοί Οργανισμοί χωρών, ξεvοδοχειακές επιχειρήσεις, με τους πωλητές της αγοράς, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.
Διαβάστε ακόμα:
Το Υπουργείο Τουρισμού και η Google συνεργάζονται για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης στην Ελλάδα
Οι Βέλγοι επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους φέτος
4 συμβουλές για ασφαλείς οικονομικές συναλλαγές σε χώρες με διαφορετικό νόμισμα