«Φανταστείτε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και φτιάξτε μία λίστα με το περιεχόμενό του: Τότε θα έχετε μία καλή εικόνα για το τί παίρνουν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία», ήταν η απάντηση που έδωσε ο διευθυντής ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων στο ερώτημα, ποια αντικείμενα κάνουν συχνότερα φτερά από τα δωμάτια, κατά το check out.
Μπορεί όντως οι επισκέπτες να αισθάνονται σαν το σπίτι τους στο ξενοδοχείο που έχουν επιλέξει για τις διακοπές τους και γι’ αυτό να μην τους είναι τόσο δύσκολο να υπεξαιρέσουν αντικείμενα που σε άλλη περίπτωση θα ήταν απαγορευτικά, έστω και ως σκέψη. Ένα επιπλέον ιδιαίτερο στοιχείο σε αυτή την περίπτωση, είναι ότι, όσο υψηλότερη είναι η τιμή ενός δωματίου, τόσο λιγότερα, είναι τα περιστατικά αντικειμένων που «χάνονται» στις αποσκευές των πελατών.
Όμως, ποια είναι τα αντικείμενα που λείπουν περισσότερο από τα inventories των ξενοδοχείων, μετά από ένα check out; Αυτά χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Τα πιο συχνά υπεξαιρούμενα αντικείμενα, τα πιο παράξενα αντικείμενα και τα πιο «εξοργιστικά» αντικείμενα που παίρνουν μαζί τους οι πελάτες.
Τα αντικείμενα που εξαφανίζονται συχνότερα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο, σε 1.157 ξενοδοχεία 5 αστέρων παγκοσμίως, τα πρωτεία σε αυτήν την κατηγορία κατέχουν οι πετσέτες κατά ποσοστό 77,5%. Ακολουθούν τα μπουρνούζια και οι κρεμάστρες, κατά ποσοστό 65,1% και 49,3% αντίστοιχα. Συνέχεια έχουν τα στυλό με ποσοστό 39,1%, τα μαχαιροπίρουνα κατά 33,6%, τα καλλυντικά κατά 32,8% και οι μπαταρίες σε ποσοστό 22%.
Τα πιο παράξενα αντικείμενα που χάνονται από τα δωμάτια
Όσο περίεργο και αν φαίνεται, η κατάταξη συνεχίζεται με τα έργα τέχνης να αποτελούν πειρασμό για τους επισκέπτες σε ποσοστό 20,2%, οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια σε ποσοστό 15,6% και 14,3% αντίστοιχα, τα σερβίτσια 12,7% και τα tablet σε ποσοστό 12%. Επιπλέον, οι πελάτες των ξενοδοχείων δείχνουν μία σαφή προτίμηση στις λάμπες, κατά 7,3%, στα πορτατίφ σε ποσοστό 4,3% αλλά και στα τηλεκοντρόλ κατά 9,1%.
Τα πιο «εξοργιστικά» αντικείμενα που υπεξαιρούν οι πελάτες από τα δωμάτια των ξενοδοχείων
Η κατηγορία αυτή έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αφενός μεν γιατί απαιτεί κόπο και δεξιοτεχνία για να μεταφέρει κανείς αθόρυβα τέτοιου είδους αντικείμενα και αφετέρου γιατί είναι αδιανόητη η φύση των αντικειμένων που κρύβονται στις αποσκευές των πελατών κατά την αναχώρησή τους. Στις δύο πρώτες θέσεις, βρίσκονται οι μηχανές καφέ με ποσοστό 6,9% και οι τηλεοράσεις με ποσοστό 6,1%. Μεγάλη ζήτηση έχουν επίσης τα σεσουάρ κατά 8,4% αλλά και οι τηλεφωνικές συσκευές με ποσοστό 4,8%. Τέλος, το εντυπωσιακό ποσοστό του 4,2%, ανήκει στα στρώματα των κρεβατιών…
Τα πιο περίεργα αντικείμενα που έχουν πάρει μαζί τους οι πελάτες από ελληνικά πεντάστερα ξενοδοχεία
Στα ελληνικά ξενοδοχεία, η εικόνα δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από εκείνη των ξενοδοχείων πολυτελείας του εξωτερικού, μόνο που οι δικοί μας επισκέπτες γίνονται ακόμη πιο… εφευρετικοί.
Σύμφωνα με τα όσα διηγούνται ανώτατα στελέχη πολυτελών ξενοδοχείων και resort 5 αστέρων της χώρας μας, έχουν καταγραφεί οι επιβεβαιωμένες εξαφανίσεις των εξής μοναδικών αντικειμένων:
Πιγκάλ
Ακόμη και πιγκάλ έχουν κάνει φτερά από ξενοδοχεία αφήνοντας έκπληκτες τις καμαριέρες κατά τον καθαρισμό της τουαλέτας από την έλλειψη του συγκεκριμένου αντικειμένου.
Καθρέπτες μπάνιου
Ένα ακόμη αγαπημένο αντικείμενο που ανήκει επίσης στον χώρο της τουαλέτας και κατά καιρούς εξαφανίζεται, είναι ο καθρέπτης του μπάνιου. Αναρωτιέται κανείς πώς θα μπορούσε να αποκολληθεί από τον τοίχο ή το έπιπλο του νιπτήρα, αλλά και πώς θα αξιοποιηθεί στη συνέχεια από τον πελάτη που σκέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα να τον πάρει μαζί του.
Γλάστρες με λουλούδια
Μαζί με τις βαλίτσες στο πίσω κάθισμα, πολλές φορές αναχωρούν από τα ξενοδοχεία πολυτελείας και ολόκληρες γλάστρες με φυτεμένα λουλούδια. Δεν πρόκειται για μικρά γλαστράκια ή μεσαίου μεγέθους γλάστρες, αλλά για ολόκληρα πιθάρια που σε άλλη περίπτωση θα χρειάζονταν για τη μεταφορά τους δύο άτομα και ίσως ένα μικρό βαν. Χαρακτηριστικά, η διευθύντρια του ξενοδοχείου που μας διηγήθηκε ένα εξ αυτών των περιστατικών, ανέφερε ότι, αντί να την υπεξαιρέσει, ο συγκεκριμένος πελάτης θα μπορούσε απλά να τη ζητήσει.